Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا؛ صبح امروز با آغاز اولین دادگاه نجفی به اتهام قتل همسرش میترا استاد ؛ محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی تهران متن کیفرخواست را قرائت کرد .

در متن کیفرخواست آمده است : در نامه ای که به دست خط محمد علی نجفی که  پس از قتل میترا استادکشف شد متهم نوشته بود که مهدورالدم بودن همسرش برایش مسجل شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریاری عنوان کرد : نجفی در همین نامه ذکر کرده بود که از خداوند تقاضای بخشش دارم و ازبازماندگان درخواست می کنم مرا دعا کنند.

طبق مندرجات کیفر خواست که توسط قاضی محمد شهریاری امروز در شعبه 9 دادگاه کیفری استان خوانده شد ؛ محمد علی نجفی در دو نامه ای که در صحنه قتل و منزل دخترش از وی کشف شده بود اعلام کرده بود در یکسال گذشته تمام سعی خود را داشته که  از میترا استاد بدون خون ریزی و با توافق جدا شود ولی میترا استاد با هیچ پیشنهاد وی حتی با پرداخت تمام حق و حقوق و خواست هایش موافقت نکرده و مدام تاکید داشت قصد دارد از زن ؛ دختر و خانواده نجفی انتقام بگیرد و با مردهای اجنبی ارتباط داشته باشم.

نجفی در ادامه این نامه ها تاکید کرده است ؛دیگر از تهدید های میترا استاد خسته شده بودم. او دوستان و نزدیکان خود را تشویق به ارتباط با مردان اجنبی می کرد و رفتارهای وی به شکلی بود که مهدورالدم بودن وی قطعی بود ؛ خودش با دیگر مردان ارتباط داشت و برای توجیه خود به من تهمت و افترا می زد.

گزارش صحنه قتل

قاضی شهریاری در ادامه سخنان  چنین گفت : پس از کشف این نامه دستور بازداشت نجفی صادر شد .

وی در خصوص صحنه قتل چنین توضیح داد :قتل در حمام اتفاق افتاده بود . آثار خون تا در حمام وجود داشت . کف وان و در و دیوار حمام پراز اثرات خون بود . اثرات شلیک تیرهای مشاهده می شد  و این بالشت سفید رنگ که در دادگاه وجود دارد نیز در گوشه ای صحنه قتل افتاده بود که تیرها از درون آن رد شده و به بدن مقتول اصابت کرده بود.

شهریاری بیان داشت : دوربین مداربسته ساختمان محل قتل ؛ ساعت 11 و 43 روز هفتم خردادماه خروج نجفی را در حالی که یک کیف کوچک در دستانش بود  از محل جنایت را ثبت کرده است .

خبر در حال تکمیل ....

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: قتل برنا میترا نجفی مسجل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۰۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید

ایسنا/بوشهر  رییس مرکز مدیریت راههای استان بوشهر گفت: از نظر رشد ترددهای بین استانی در سال گذشته، بوشهر رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

محبوبه شهریاری روزچهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: براساس گزارش تحلیلی وضعیت ترددهای جاده‌ای کشور طی سال گذشته، ترددهای بین استانی در بوشهر 25 درصد نسبت به سال 1401 افزایش داشته یعنی رتبه دوم کشوری را داشته است.

شهریاری افزود: طبق آمار سامانه‌های ترددشمار، طی سال گذشته 25 میلیون تردد بین استانی در بوشهر ثبت شد که بیشترین میزان آن مربوط به ماههای فروردین و آذرماه بوده است.

وی درخصوص ترددهای بین استانی در اولین ماه سالجاری نیز بیان کرد: در فروردین ماه یک میلیون و 380 هزار خودرو وارد استان و همین میزان خارج شده که در مقایسه با پارسال به ترتیب 11 درصد و 8 درصد رشد داشته است.

رییس مرکز مدیریت راههای استان خاطرنشان کرد: اکنون ۱۹ سامانه نظارت تصویری، ۶۴ سامانه کنترل سرعت، ۶۰ سامانه تردد شمار و چهار سامانه توزین در حال حرکت فعال است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رگبار، رعد و برق و وزش باد در زنجان پیش بینی شد
  • حمله وینفرد شفر به علی خطیر؛ او اصلا استقلالی نیست!
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • زخم خورده بزرگ؛ خطیر اصلا استقلالی نیست | نگذاشت ما قهرمان شویم
  • سرمربی سابق استقلال: خطیر اصلا استقلالی نیست!
  • بهترین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب که بود؟
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • شب نغمه‌های اذان ایرانی روی صحنه می‌رود
  • محتویات جیب استاد مطهری هنگام شهادت چه بود؟
  • رتبه دوم تردد بین استانی به بوشهر رسید