Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- روسای ۵۵ شرکت چینی با سفر به پاکستان و دیدار با نخست وزیر این کشور از سرمایه گذاری پنج میلیارد دلاری خود در خاک اسلام آباد خبر دادند. تاریخ انتشار: 10:50 - 22 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۲۷۳۳

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان به نقل از داون نیوز، روسای 55 شرکت چینی ضمن سفر به پاکستان با «عمران خان» نخست وزیر این کشور دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش ها حاکی است این تجار متعهد شدند طی بازی زمانی سه تا پنج ساله حداقل پنج میلیارد دلار در خاک پاکستان سرمایه گذاری کنند.

این دیدار که با همکاری سفارت چین در اسلام آباد انجام شد به منظور تقویت روابط اقتصادی پکن اسلام آباد صورت گرفت.

قرار است این مبلغ در بخش های صنعتی و تجاری هزینه شود و صرف اشتغال زایی در پاکستان شود.

عمران خان ضمن استقبال از حضور تجار چینی در پاکستان گفت: ما همواره پکن را شریکی قابل اعتماد می دانیم و از حضور شما نیز استقبال کرده و تلاش می کنیم حداکثر پشتیبانی اداری را داشته باشیم.

وی افزود: برای برقراری صلح و ثبات در منطقه و همچنین پیشرفت اقتصادی کشورمان حساب ویژه ای روی همکاری های دولت چین باز کرده ایم.

نخست وزیر پاکستان تاکید کرد: حمایت از سرمایه گذاران خارجی برای حضور در پاکستان یکی از مهم ترین سیاست های دولت اسلام آباد است.

انتهای پیام/.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان نخست وزیر پاکستان خارجی عمران خان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان

.به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،دربازدید فرماندار سردشت، اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان مورد بررسی قرار گرفت.   باباخان اسکندری در این بازدید اقدامات انجام شده در رابطه با حفر چاه روستای اسلام آباد و خرید الکتروپمپ و لوله و اتصالات از محل اعتبارات بنیاد برکت و آماده تجهیز و بهره برداری، حفر و تجهیز چاه در روستای های بناوه و دیناران و اصلاح شبکه مناطقی از روستا و اصلاح شبکه مناطقی از روستای دولکان را مورد بررسی قرار داد.

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار نخست وزیر بورکینافاسو با امیرعبداللهیان
  • دیدار امیرعبداللهیان با نخست وزیر بورکینافاسو
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • ریسک‌های سیاسی بازرگانان پوشش داده می‌شود
  • دیدار ایلان ماسک با نخست وزیر چین در پکن
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • دیدار نخست وزیر بورکینافاسو و معاون اول رئیس جمهور
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین