Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@01:16:56 GMT

باغچه جلیل روستای بدون بیکار در استان

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۱۲۰۹

باغچه جلیل روستای بدون بیکار در استان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  ارسلان حسن پور مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان گفت: طرح هر روستا یک محصول، روستاهای بدون بیکار و صندوق خرد زنان روستایی از جمله برنامه های این صندوق برای گره گشایی از مشکلات بیکاری در روستاهای استان است.

ارسلان حسن پور افزود: باغچه جلیل به عنوان پایلوت طرح روستای بدون بیکار در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۷۲ به این روستا ادامه داد: با تشخیص کمیته برنامه‌ریزی و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی قرار است این طرح در روستای مذکور اجرایی شود.

حسن پور ادامه داد: با توجه به شرایط اقلیمی روستای بن زرد هم برای تحقق هر روستا یک محصول به دهکده زعفران تبدیل خواهد شد که تاکنون با حمایت صندوق کارآفرینی هفت مزرعه کشت زعفران در این روستا ایجاد شده است.

وی اجرای طرح صندوق‌های خرد زنان در روستاهای شاخص شهرستان‌های باشت، کهگیلویه و چرام را از دیگر برنامه‌های اجرا شده، بر اساس توانمندی‌های هر منطقه برای تحقق اشتغال پایدار اعلام کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این راستا طرح دامپروری در شهرستان بهمئی شروع شده است که تاکنون ۱۵ فقره تسهیلات در این زمینه به متقاضیان پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اعتبار ابلاغ شده به صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد از محل تسهیلات روستایی و عشایر ۶۴۶ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال بوده افزود: بخش عمده‌ای از اعتبارات جذب شده است.

وی گفت: حمایت از کسب و کارهای کوچک با توجه به زودبازده بودن از برنامه‌های دولت برای رونق تولید و کارآفرینی است.

حسن پور افزود: صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته بین چهار استان برتر کشور بر اساس سهمیه پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایر بود.

انتهای پیام/ط

شناسایی  باغچه ی جلیل به عنوان روستای بدون بیکار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوانان بیکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد؛ کاظم فلاحی دوست گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد در ۲ روز اخیر موفق به انجام ۱۲ عملیات امدادرسانی شدند.

وی تاکید کرد: در این مدت ۶۰ خانواده کهگیلویه و بویراحمدی آسیب دیده از بارندگی‌های سیلابی امداد و نجات شدند و ۱۶۰ کیلوگرم نایلون نیز بین آنان توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این مدت حوادث گوناگونی مانند سیل آبگرفتگی و در راه ماندگان رخ داد.

وی افزود: ۴۸ ساعت گذشته تاکنون ۱۲ تیم امدادی، ۳۰ نفر نیروی عملیاتی، هشت دستگاه پیکاب و ۶ دستگاه پمپ لجن کش به مناطق حادثه دیده کهگیلویه و بویراحمد اعزام و امدادرسانی انجام شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۲ هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌های مردمی درباره حوادث احتمالی و امدادرسانی در کمترین زمان ممکن است.

دیگر خبرها

  • روستای بدون بیکار در مازندران
  • روستای بدون بیکار با پرورش گل در مازندران
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • کهگیلویه و بویراحمد سوگوار صادق آل عبا
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش های بهاری در کهگیلویه و بویراحمد
  • طراوت باران بهاری به طبیعت کهگیلویه و بویراحمد