Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد ابوالقاسمی فر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه رقابت بدمینتون قهرمانی دختران دانشگاه آزاد کشور به میزبانی شاهرود صبح شنبه به کار خود پایان داد، ابراز داشت: در بخش انفرادی الناز فیض منش از تیم دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بر سکوی قهرمانی ایستاد.

وی بابیان اینکه پگاه کامرانی از دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود سکوی دوم را از آن خود کرد، افزود: درنهایت نازنین زمانی و الهه سفیدیان از دانشگاه آزاد تهران به‌صورت مشترک سکوی سوم را تصاحب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود بابیان اینکه در این دوره از مسابقات ۱۵۰و رزشکار از دانشگاه آزاد استان‌های مختلف شرکت کردند، ابراز داشت: این مسابقات با حضور تیم‌های تهران، خراسان رضوی، همدان، قزوین، اصفهان، خوزستان و سمنان برگزار شد.

ابوالقاسمی فر اضافه کرد: دربازی‌های تیمی که روز گذشته خاتمه یافت تیم سمنان (واحد شاهرود) عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به خود اختصاص داد و تیم تهران بر سکوی دوم قرار گرفت و خراسان رضوی و نجف‌آباد به‌صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

کد خبر 4664955

منبع: مهر

کلیدواژه: مسابقات بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، فینال مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه آقایان جمعه، ۷ اردیبهشت در سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و در پایان نفرات برتر در سه رده سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان معرفی شدند.   نتایج مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه جوانان به شرح زیر است: ۱- شایان تمدن از اصفهان ۲- محمدحسین نعمتی از تهران ۳- پارسا قربانی از تهران   مراسم اهدای مدال با حضور کبری غیاثی نایب رئیس بانوان، علی کلاتی سرمربی تپانچه جوانان و نوجوانان، علی گداری سرپرست برگزاری مسابقات، یاسر خلیل‌نژاد سرپرست کمیته آموزش، محمد مهدیان انفورماتیک، علی گل‌محمدی مسئول کمیته سلاح و مهمات، علی کاظمی، مسعود کلهری، محمود افضلی، حمید هدایتی، امین حق‌نیا و سیده شیما محمدی اعضای تیم داوری در سالن فینال سایت تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نتایج فینال پنج وزن نخست مشخص شد