Web Analytics Made Easy - Statcounter

رخدادهای طبیعی که گواهی از وجود مظهر خدا است را باید با دیده پندآموزی به نظاره نشست و همنوایی بارش خنکای باران در گرمای تابستان با دهه مبارک و فرخنده کرامت در مازندران را تحسین برانگیز دانست.

خبرگزاری شبستان – مازندران؛ تابستان با گرمای سوزناک و طاقت فرسای خود از راه رسید و وسایل سرمایشی در مازندران بیشتر از گذشته، بکارگیری می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مازندران که با هوای معتدل، شناخته می شود و در فصول مختلف، آب و هوایی متنوع را تجربه می کند، مدتی است که با هوای معتدل، فاصله گرفته و به یاری غریب و نامانوس، تبدیل شده است.

 

بنا بر شواهد و گفته های مردم در حال حاضر مازندران با چهار فصل به دو فصل یعنی تابستان و زمستان، شناخته می شود و با اوج گرما، مردم این خطه با گرمای طاقت فرسایی همچون استوا، دست و پنجه نرم می کنند.

 

تعطیلات، سرازیر شدن خیل مسافرین از اقصی نقاط کشور و حتی خارج کشور به این سرزمین را به همراه دارد تا با طبیعت زیبا و چشم نواز این سرزمین و داشته های خدادادی نظیر دریا، جنگل، چشمه های معدنی و گیاهان مفید دارویی، ساعت های خوشی را در تقویم زندگی خویش به یادگار بگذارند.

 

باران در سحرگاه امروز (شنبه 22 تیرماه)، هوایی باصفا و خنک را به مازندران و مازندرانی ها و همچنین مسافرین این سرزمین هدیه کرد که شادی و سرحالی وصف ناپذیر مسافرین را به همراه داشت.

 

رفتن مسافرین به ویژه کودکان زیر باران، بیانگر نشاطی است که چه ساده می توان، کودکان را به سر شوق آورد و خوشحالی را به آینده سازان جامعه و مردان و زنان فردای این سرزمین، هدیه داد.

 

اکنون که در دهه کرامت قرار داریم و کرم و بزرگی مولودین این دهه بر کسی، پوشیده نیست از ریزش باران نعمت الهی که سرشار از لطف لایزال پروردگار است، می توان درس های بسیار گرفت.

 

کرم، بخشش و بسیاری از نیکی ها در مولودین دهه کرامت یعنی حضرت معصومه، کریمه اهل بیت(سلام الله علیها) و حضرت ثامن الحجج، علی ابن موسی الرضا(علیه السلام) وجود دارد و در باران، نعمت نامحدود و پر از سخاوت نیز موجود است که می توان همزمانی این دو را در مازندران به فال نیک گرفت.

 

به تجربه ثابت شده که رخدادهای طبیعی که گواهی از وجود مظهر خدا است را باید با دیده پندآموزی و درس گرفتن از آن به نظاره نشست و تا آن حد که همزمانی زیبایی وصف ناپذیر باران از برکات ایزد متعال با دهه خجسته و مبارک کرامت را تحسین برانگیز دانست.

یادداشت: معصومه علیزاده

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه حجاب و عفاف عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری شورای نگهبان جشن های دهه کرامت آذربایجان غربی اردبیل کانون های مساجد گرمای مازندران شادی در باران تابستان بارش باران دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۱۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش شدید باران در شهر ایلام

دریافت 41 MB

فیلم: رمضان نوری

کد خبر 6097770

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در قصرشیرین
  • شدت بارش باران بهاری در اردبیل
  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • بارش شدید باران در شهر ایلام
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • سنندج پس از بارش باران
  • کشت چغندر علوفه‌ای در مازندران تامین کننده خوراک دام کشور
  • عکس/ سنندج پس از بارش باران
  • بارش باران در شهر صفی‌آباد
  • بارش باران و سیل در بردسکن