Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@21:13:31 GMT

مرگ پیرمرد ۸۵ ساله در نزاع بر سر کل کل رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۲۰۳۷

پیرمرد ۸۵ ساله‌ در پی نزاع به خاطر کل کل رانندگی، توسط پسر جوانی که او را هل داده بود، به قتل رسید.

به گزارش خراسان، با مرگ پیرمرد ۸۵ ساله‌ای که در پی نزاع به خاطر کل کل رانندگی، در بیمارستان بستری بود، این پرونده رنگ جنایت به خود گرفت و جوان ۲۵ ساله‌ای با دستور مقام قضایی به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماجرای این پرونده تاسف بار، از نیمه شب بیست و یکم خرداد زمانی آغاز شد که پیرمرد ۸۵ ساله‌ای به همراه همسرش سوار بر یک دستگاه خودروی سمند در اطراف خیابان فلسطین مشهد در حال حرکت بود که مورد اعتراض راننده دیگری قرار گرفت. این راننده میان سال که به همراه خانواده اش در همان مسیر تردد می‌کرد به خاطر رعایت نکردن قوانین به نحوه رانندگی پیرمرد معترض شد و بدین ترتیب با بیان جملاتی توهین آمیز، کار به مشاجره لفظی کشید.

این کل کل رانندگی تا میدان راهنمایی مشهد ادامه یافت که در نهایت بوق‌های ممتد شبانه و مشاجره‌های لفظی به توقف خودرو‌ها انجامید. در این میان ناگهان جوان ۲۵ ساله از خودروی پدرش بیرون پرید و با پیرمرد راننده درگیر شد.

در اثنای این درگیری ناگهان جوان ۲۵ ساله پیرمرد را هل داد که او روی زمین افتاد و بخشی از اندامش دچار شکستگی شد. در آن ساعت خلوت شب و با فریاد‌های پیرزن که دیگر از خودرو پیاده شده بود، شهروندان به کمک راننده ۸۵ ساله آمدند و بدین ترتیب مجروح این حادثه تاسف بار به مرکز درمانی انتقال یافت.

با اعلام شکایت خانواده راننده مجروح، این پرونده با دستور قضایی در دایره جرایم مهم پلیس آگاهی خراسان رضوی و به اتهام ایراد ضرب و جرح عمدی مورد رسیدگی قرار گرفت، اما تلاش کادر درمانی برای نجات جان پیرمرد به نتیجه نرسید و او چند روز بعد در مرکز درمانی جان باخت.

بنا بر این گزارش، این گونه بود که پرونده «کل کل رانندگی»، رنگ جنایت گرفت و با دستور سرهنگ حسین بیات مختاری (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) ادامه رسیدگی به کارآگاهان زبده دایره قتل عمدی سپرده شد. از سوی دیگر با صدور دستورات ویژه از سوی قاضی علی اکبر احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد مشهد) بررسی‌های تخصصی برای شناسایی عامل نزاع در حادثه ترافیکی توسط کارآگاهان اداره جنایی به سرپرستی سرهنگ علی بهرامزاده (رئیس دایره قتل عمد آگاهی) ادامه یافت و با پیگیری شماره پلاک انتظامی خودرو پژو پارس، جوان ۲۵ ساله‌ای به نام «ع-ج» شناسایی و دستگیر شد، اما این جوان هر گونه درگیری و مشاجره با پیرمرد را انکار کرد. در همین حال شیوه تحقیق در پرونده با دستور سرهنگ محمدرضا غلامی ثانی (رئیس اداره جنایی پلیس آگاهی) تغییر کرد و کارآگاهان به بررسی‌های غیرمحسوس با بازبینی دوربین‌های ترافیکی پرداختند و موفق به جمع آوری اسناد و مدارک انکارناپذیر شدند. این در حالی بود که قاضی احمدی نژاد پدر و مادر این جوان را نیز به عنوان مطلع به شعبه بازپرسی احضار کرد و مشخص شد که شب حادثه مشاجره‌ای بین آن‌ها و پیرمرد راننده صورت گرفته است.

روز پنج شنبه گذشته وقتی جوان ۲۵ ساله که به اتهام قتل عمد در بازداشت به سر می‌برد، دوباره مورد بازجویی‌های فنی و تخصصی قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود و گفت: وقتی به رانندگی پیرمرد اعتراض کردیم او فحاشی کرد و پشت سر ما همچنان بوق می‌زد تا این که در اطراف میدان راهنمایی با هم درگیر شدیم و من او را هل دادم که روی زمین افتاد و نتوانست تعادل خود را حفظ کند!

بنا بر این گزارش، در حالی که پزشکی قانونی وجود لخته‌های خون در ریه‌های راننده ۸۵ ساله را تایید کرده است، این پرونده جنایی با دستور شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد همچنان مورد بررسی‌های دقیق‌تر قرار گرفته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مرگ پیرمرد نزاع رانندگی کل کل نازنین زاغری نشست شورای حکام لیگ ملت های والیبال بانک سرمایه پیام دهکردی محمد علی نجفی میترا استاد دادگاه کیفری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: کبد مرد جوان ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که بر اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

مهدی احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، اظهار کرد: عمل پیوند عضو صبح امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ انجام و کبد محروم امیر حسین ربیعی ۲۲ ساله اهل و ساکن کرمان که در اثر حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، برای پیوند به شیراز منتقل و به یک بیمار نیازمند دریافت عضو اهدا شد.

وی افزود: زنده‌یاد ربیعی چهار روز قبل بر اثر سانحه تصادف به بیمارستان شهید باهنر منتقل و علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان دچار مرگ مغزی شده که پس از تأیید مرگ مغزی و رضایت اهدا عضو از خانواده، کبد وی جهت پیوند به شیراز منتقل شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان تصریح کرد: علاوه بر کبد، قسمتی از استخوان زانوی اهداکننده عضو نیز جهت ترمیم به سه بیمار که مشکل حرکتی در زانو داشتند، برداشته شد تا به متقاضیان پیوند زده شود.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲۲۰ اهدای عضو در استان کرمان انجام شده است، از تلاش‌های مسئول و هماهنگ‌کنندگان واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی کرمان، کادر جراحی، ارتوپدی و بیهوشی و کادر پرستاری بخش‌های جراحی و آی سی یو و همکاران اتاق عمل بیمارستان شهید باهنر تشکر کرد.

کد خبر 748028

دیگر خبرها

  • بازرس قلابی اتوبوسرانی در مشهد دستگیر شد
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • پیرمرد ۸۵ ساله قربانی سرقت‌های سمی شد
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • هافبک نیوکاسل در مسیر تبدیل شدن به راننده کامیون / عکس
  • راننده خواب‌آلود سبب مرگ پاکبان شد/ تکرار مرگ رفتگران گرگانی برای سومین سال
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی