Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر روابط عمومی اورژانس زنجان گفت:عصر روز جمعه در تماس با اورژانس یک مورد غرق شدگی در رودخانه قزل اوزن در حوالی روستای قره گونی شهرستان ایجرود اعلام شد که پس از مراجعه اورژانس، در محل اقدامات پیش بیمارستانی در حالی انجام شد که فرد فاقد علائم حیاتی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با اشاره به اینکه جوان غرق شده از اهالی همان منطقه بوده است از مردم خصوصا جوانان خواست در محل‌های غیر مجاز برای شناکردن پرهیز کنند.

انتهای پیام/ن

 

غرق شدن یک نفر در رودخانه قزل اوزن

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیروزی دو بر صفر نساجی مازندران مقابل ذوب‌آهن در شرایطی به دست آمد که امیرحسین سام‌دلیری عملکرد خوبی در خط دفاعی تیمش ارائه داد و با وجود اینکه توپ‌های زیادی به سمت دروازه تیمش رفت، اما در بخش هجومی مثمر ثمر کار کرد تا بتوانند دو بار دروازه پیام پارسا را باز کنند.

مدافع 21 ساله در هفته بیست و پنجم چهره ویژه و بازیکن محبوب هواداران نساجی در ورزشگاه فولادشهر بود که علاوه بر نقش موثر روی هر دو گل تیمش، در فاز دفاعی هم فوق‌العاده کار کرد و نگذاشت ذوب‌آهن به خواسته خود برسد و حتی صاحب یک امتیاز شود.

سام‌ دلیری که جایگاهش در ترکیب نساجی را به مرور زمان به دست آورده و دیروز هم نمی‌خواست آن را از دست بدهد، پاس گل اول را به منصور باقری داد و گل دوم را هم روی ارسال محمدرضا حسینی با ضربه سر دیدنی زد تا خیالشان را بابت کسب سه امتیاز سرنوشت‌ساز راحت کند.

اما جدا از این مسائل، نباید به بازی خوب او در خط دفاعی هم بی‌توجه بود، چراکه تیمش برای سومین بازی پیاپی هیچ گلی دریافت نکرد تا امیدوارتر از همیشه بماند و با روحیه خوبی به استقبال دیدار با پرسپولیس بروند.

دیگر خبرها

  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)
  • مصدومیت ۵ نفر در پی واژگونی ۲۰۶
  • مدیریت بحران زنجان در حالت آماده‌ باش
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • پیش بینی بارش های رگباری برای آسمان زنجان
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول