Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن صعود تیم ملی فوتبال الجزایر به نیمه نهایی جام ملت‌ها باعث کشته شدن یک مادر و زخمی شدن دو تن دیگر انجامید.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت فرانسه، تیم ملی فوتبال الجزایر با هدایت جمال بلماضی توانسته به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راه یابد و در این مرحله باید برابر نیجریه قرار گیرد.

صعود الجزایر به نیمه نهایی این رقابت‌ها با حواشی زیادی همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در فرانسه جایی که الجزایری‌های زیادی حضور دارند، این صعود با جشن و پایکوبی مردم همراه شد. یکی از هواداران الجزایری در این جشن نتوانست خودروی خود را کنترل کند و او با عابران پیاده برخورد داشت و همین باعث کشته شدن در جای یک زن ۴۲ ساله شد. فرزند یک ساله این زن نیز بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و دختر ۱۷ ساله او نیز با شکستگی استخوان روبرو شد.

دادستان با شکایت از این راننده ۲۱ ساله علیه رفتار‌های خشونت آمیز او شکایت کرد و این فرد اکنون در زندان به سر می‌برد.

الجزایر از سال ۲۰۱۰ نتوانسته بود در نیمه نهایی جام ملت‌ها حاضر باشد و همین موضوع باعث شده است در این کشور شور و شوق زیادی ایجاد شود. فدراسیون فوتبال الجزایر نیز قصد دارد با ۱۰ هواپیما هواداران این کشور را به مصر محل برگزاری دیدار الجزایر و نیجریه در نیمه نهایی جام ملت‌ها برسانند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فرانسه الجزایر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان

به گزارش خبرنگار مهر، امین عربپور، ظهر سه شنبه به خبرنگاران گفت: بر اثر گزارش مردمی در ساعت ۱۲:۰۹ دقیقه ظهر امروز (سه شنبه) مبنی بر وقوع حادثه رانندگی رخ به رخ وانت مزدا و کمپرسی در محدوده روستای کریم آباد درمحور زرند به رفسنجان، بلافاصله دو تیم فوریت های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متاسفانه یکی از سرنشینان وانت که خانم ۷۵ ساله ای بود به علت شدت جراحات در دم جان خود را از دست داده بود و راننده وانت که مرد ۸۰ ساله ای بود بعد از رها سازی توسط پرسنل اورژانس و انجام اقدامات اولیه جهت ادامه درمان به بیمارستان سینای زرند منتقل گردید که حال عمومی وی مساعد گزارش شده است.

وی افزود: علت وقوع حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

کد خبر 6093131

دیگر خبرها

  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • ماتئوس: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی شانس آورد؛ احتمال صعود بایرن مونیخ بیش‌تر است
  • یوسوا کیمیش: رئال مادرید اغلب تیم برتر زمین نیست اما در آخر صعود می‌کند
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • کلمن تورپن، داور جدال حساس بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • صعود مدعیان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ساحلی