Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@03:23:58 GMT

تابلوهای خاص به تهران می‌آیند + عکس

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۲۸۸۲

تابلوهای خاص به تهران می‌آیند + عکس

گروهی از خانواده معظم شهدا به همراه تنی چند از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تجمع در قطعه۲۷ گلزار شهدا ضمن حمایت از حجاب و عفاف از افزایش بی حجابی در گلزار شهدا اظهار گلایه کردند.

به گزارش مشرق؛ عصر پنج شنبه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) حال و هوای دیگری داشت. مادران، همسران و فرزندان و خواهران و برادران شهدا به همراه تنی چند از جانبازان هشت سال دفاع مقدس با تجمع در قطعه۲۷ گلزار شهدا ضمن حمایت از حجاب و عفاف از افزایش بی حجابی در گلزار شهدا اظهار گلایه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، در این اجتماع که به همت هیأت ماهیانه عهد با شهدا هیأت خانواده شهدا و ایثارگران برپاشده بود، خانواده شهدا در هفته عفاف وحجاب دغدغه های خود را از وضعیت حجاب در گلزار شهدا بیان کردند.

در این اجتماع ضمن قرائت زیارت عاشورا مادران شهید فراهانی، خواهر شهید حیدری و خواهر شهید هوشمند سخنرانی کردند و از حضور دختران بی حجاب در کنار مزار شهدا گلایه کردند.

همچنین جانباز ۲دست قطع و روشندل نیز با اشاره به رشادت شهدا و وصیت نامه های ایشان خواستار رعایت حجاب در جامعه و به خصوص گلزار شهدا شد.

در ادامه این مراسم پرچم متبرک امام رضا (ع) در میان خانواده شهدا قرار گرفت و فضای این اجتماع را متبرک نمود.

در پایان این مراسم تبلوهای حجاب که حاوی پیام هایی از شهدا درباره حجاب بود توسط مادران شهدا رونمایی شد و در قطعات مختلفی از گلزار شهدا نصب گردید.

قرار است این تابلوها در تمام قسمت های گلزار شهدا در راستای ترغیب و تشویق به رعایت حجاب اسلامی نصب گردد. همچنین تعداد زیادی از این تابلوها با محتوای اسلامی و تربیتی قرار است در سطح شهر تهران نصب گردد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اینستکس شهدا دفاع مقدس مادر شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۲۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان

 استاندار سیستان و بلوچستان در جریان سفر به حوزه سیستان با حضور در منازل شهید حسین سردشتی بیرجندی، شهید بهزاد بارانی، شهید محسن کمالی دوست و شهید کاظم ملائی با خانواده معزز این شهدای گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

  استاندار سیستان و بلوچستان در این دیدار گفت: خانواده شهدا بالاترین سرمایه خود را که فرزندانشان بودند تقدیم اسلام و نظام کردند، بنابراین باید هرکاری که از دستمان بر می آید برای خانواده های بزرگوار این افراد انجام دهیم تا مدیون آن‌ها نباشیم.

  محمد کرمی با تاکید بر اینکه شهدا و خانواده آنان صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم، تصریح کرد: وظیفه و رسالت مسئولین، تداوم راه شهدا در حفاظت از کشور و نظام است، لذا در تلاش هستیم تا با حل مشکلات و مسائل پیش روی مردم، تامین آسایش، امنیت و رفاه ایشان، در مسیر شهدا گام برداریم.

  شهیدان محسن کمالی دوست، اسماعیل بزی الله ری، کاظم ملائی، حسین سردشتی بیرجندی و بهزاد بارانی در ۲۱ فروردین۱۴۰۳ در حمله مزدوران استکبار جهانی به دو خودروی گشت نیروی انتظامی که در حال ماموریت بودند در مسیر شهرستان سیب سوران به شهادت رسیدند.

 
  

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان