Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولیپور با اشاره به فعالیت ۶۷۰ نفر خادم افتخاری در قالب کانون های محلی و تخصصی در شهرستان نور،گفت: تمامی فعالیت های این دفتر به همت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(ع) و با کمک های خیرین در حال فعالیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «عباس ولیپور» در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۶۷۰ نفر خادم افتخاری در قالب کانون های محلی و تخصصی در شهرستان نور، اظهار کرد: برنامه های متنوع از ۱۳ تیرماه تا ۲۳ تیرماه به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و میلاد با سر سعادت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) با حضور کاروان زیرسایه خورشید و همکاری خادمیاران رضوی در شهرستان نور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در شهرستان نور به پرچم گردانی (پرچم متبرک شده به حرم مطهر امام رضا(علیه السلام)) خادمان حرم مطهر رضوی همزمان با ولادت حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(علیه السلام) در نور اشاره کرد و افزود: مردم مومن و دلباخته اهل بیت (علیهم السلام) در این مراسم حضور پرشوری داشتند.

 

وی اضافه کرد: غبار روبی و عطرافشانی امام زادگان و بقاع متبرکه و گلزار شهدا ،دیدار با مددجویان کمیته امداد و بهزیستی، افتتاح کانون شهر ایزدشهر،تکریم خدمتگزاران دولت، تجمع در ندامتگاه شهر نور و مسجد جامع،دیدار با بیماران در بیمارستان نور،دیدار نیروهای مسلح در سپاه ناحیه نور، همچنین حضور در حسینیه تاشکوه و برنامه بزم نور در چمستان از برنامه های اجرایی کاروان زیرسایه خورشید در شهرستان نور است.

 

ولیپور با بیان اینکه کاروان زیر سایه خورشید ۲۲ برنامه شنبه 22تیرماه در آستانه ولادت امام رضا(علیه السلام) در شهر بلده به اجرا در خواهد آورد، گفت: برنامه های متنوعی نظیر ایستگاه صلواتی، جذب و اهدای متبرکات، حضور در ساحل با برنامه دیار علویان، برپایی نمایشگاه دهه کرامت و خادمیاران شهرنور، مراسم بزرگداشت حضرت معصومه(سلام الله علیها) ،تجمع خادمیاران ،اهدا گل به مسافران، برپائی جشن میلاد علی ابن موسی الرضا علیه (علیه السلام) در محلات و ... به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت در نور برگزار می شود.

 

ولیپور یادآورشد: تمامی فعالیت های  دفتر نمایندگی آستان دقدس رضوی در شهرستان نور به همت خادمیاران افتخاری حضرت رضا(علیه السلام) و با کمک های خیرین در حال فعالیت است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت حجاب و عفاف نماز جمعه عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری روزنامه جشن های دهه کرامت رئیس قوه قضاییه هفته عفاف و حجاب خادمیاران رضوی عطرافشانی گلزار شهدا ولادت امام رضا ع کاروان زیر سایه خورشید دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام

دریافت 95 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم ولایتمدار بندرلنگه با تشکیل دسته‌های عزاداری در شب شهادت ششمین اختر تابناک ولایت و امامت به سوگواری مشغول شدند و یاد و خاطره این امام بزرگوار را گرامی داشتند.

کد خبر 6096288

دیگر خبرها

  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • بندرلنگه در سوگ حضرت صادق علیه‌السلام
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • آغاز به کار چایخانه امام رضا بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • اردوی یک روزه مدرسه علمیه امام جعفر صادق (ع) قشم به مناسبت روز معلم
  • برنامه هیات‌های بندرعباس برای شهادت امام صادق(ع)
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی
  • اجرای عمومی تئاتر‌های جشنواره رضوی گامی موثر است/ ماجرای عشقی عجیب