Web Analytics Made Easy - Statcounter

فعالان کانون های مساجد با حضور یکپارچه خود در مراسم استقبال از ریاست جمهوری و همراهان، نمایشی خاطره انگیز و به یاد ماندنی از اتحاد، انسجام و یکدلی مردم این دیار رنگین کمان اقوام را به نمایش خواهند گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ در متن بیانیه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به مناسبت سفر رییس جمهور و هیئت دولت به خراسان شمالی آمده است؛ همدلی و همراهی مردم، همواره و در هر برهه ای از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از عناصر کارگشا، ارزشمند و تکمیل کننده افتخارات این نظام اسلامی بوده است همانطور که رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از قشرهای گوناگون مردم استان های آذربایجان غربی، اردبیل، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان و کرمانشاه، در تاریخ 11/05/95  نیز تأکید داشتند که: «مردم ایران با وجود زبان ها، قومیت ها و مذاهب مختلف، یکپارچه و متحد در تلاشند ایران عزیز را به عنوان الگوی معنوی و مادیِ یک کشور اسلامی به جهان معرفی کنند تا دیگر ملت های مسلمان با ایستادگی در مقابل سیاست های اختلاف انگیز و استثماری استکبار، همین مسیر پر افتخار را طی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

استان خراسان شمالی با تنوعی از رنگ های درخشان فرهنگی و متشکل از کلمات پر از عطوفت قومیت های کرد، ترک، تات و ترکمن، خود به تنهایی پرچمی افراشته از هنرمندی مردمی همدل و متحد است که در هر زمانی، حامیانه، مدافع آرمان های انقلاب بوده و با حضوری پرشور خلق حماسه کرده اند و در این باره به جرأت می توان مصداق های بی شماری را  نام برد.

 

 اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی نیز با تلاشی مضاعف در عرصه های فرهنگی و مذهبی با ارائه شیوه های هنرمندانه و اثرگذار، روشنی بخش بوده و با درخشیدن در میدان های رقابتی و جشنواره های مختلف همچون روستاهای دوستدار کتاب کشور، جشنواره های قرآنی، تهیه فیلم و اجرای طرح های فرهنگی دیگر در راه توسعه جامعه قدم نهاده اند.

 

ضمن قدردانی از حمایت های دولت از فعالیت های این کانون ها و تجهیز کتابخانه های مساجد و  رشد فضای انس و الفت با مساجد و بحث کتابخوانی و گرایش به فرهنگ مطالعه و نیز استمرار و تداوم این حمایت ها به ویژه در مناطق محروم و روستایی، فعالان کانون های مساجد اعلام می دارند،  با حضور یکپارچه خود در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهوری و همراهان، نمایشی خاطره انگیز و به یاد ماندنی از اتحاد، انسجام و یکدلی مردم این دیار رنگین کمان اقوام را به نمایش خواهند گذاشت.

 

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه عفاف و حجاب حجاب و عفاف چهارمحال و بختیاری جشن های دهه کرامت شورای نگهبان کانون های مساجد آذربایجان غربی سفر رییس جمهور بیانیه کانون مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، متن بیانیه به شرح زیر است:

 
بسمه تعالی
گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر


پيشرفت‌، رشد و تعالی نشأت گرفته از پويايی فكر و گسترش انديشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای كه از فرصت فکر، انديشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند كارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پيشرفت، رونقی مضاعف خواهد يافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود.

معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش, کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند.
حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد.

روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز 12 اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسور تبریک و تهنیت می‌گوید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • اقدام زیبای بچه مسجدی‌های قم به مناسبت روز معلم
  • طرح مشکلات بانکی خراسان شمالی در هیئت دولت
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت روز کارگر و روز معلم
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است