Web Analytics Made Easy - Statcounter

 دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان روز شنبه در این خصوص به خبرنگاران گفت: این هیات در ارزیابی صورت گرفته از سوی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی از لحاظ کسب شاخص‌های مختلف تعیین شده ازجمله توسعه رفتارهای سازمانی، سخت افزاری، نیروی انسانی و فعالیت همگانی و بانوان، صعودهای برون مرزی، اعزام به مسابقات، میزبانی مسابقات، مقام نخست را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معبود توحیدی نژاد با بیان اینکه هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی زنجان به سطح ایده‌آل نزدیک‌تر شده است، اظهار داشت: هیات زنجان توانست با کسب ۷۰۹ امتیاز در جایگاه نخست قرار گیرد و هیات‌های اصفهان و تهران نیز به ترتیب با ۶۹۹ و ۶۷۱ امتیاز در مکان دوم و سوی جای گرفتند.

توحیدی نژاد، سقف در نظر گرفته شده از سوی فدراسیون برای تعیین هیات‌های برتر کوهنوردی و صعودهای ورزشی کشور را امتیاز ۸۰۰ اعلام کرد و افزود: هیات کوهنوردی زنجان به دلیل نبود سایت یخ‌نوردی و بالا نبودن ارتفاعات کوهستان، ضعیف بود اما در سایر آیتم‌ها و شاخص‌های درنظر گرفته شده، قوی ظاهر شد و توانست به این عنوان دست یابد.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر قریب یک هزار ورزشکار به صورت سازمان یافته و بیمه شده در رشته ورزشی کوهنوردی و سنگنوردی زنجان فعال هستند اما تعداد ورزشکارانی که به صورت آزاد در این رشته ورزشی فعالیت می‌کنند چند برابر این رقم است و هیات تلاش دارد تا گروه‌های آزاد نیز در قالب باشگاه ها، ساماندهی شوند و با اخذ کارت بیمه ورزشی از مزایای آن نیز بهره مند شوند.

دبیر هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان زنجان گفت: زنجان در بخش سنگنوردی از تجهیزات و امکانات سخت‌افزاری مناسب برخوردار است اما برای راه اندازی سایر رشت‌ها از جمله یخ‌نوردی و اسکی کوهستان، نیاز به حمایت و یاری اداره کل ورزش و جوانان و برخی دیگر از دستگاه‌های ذیربط دارد.

توحیدی نژاد، نداشتن مجوز از سوی برخی گروه‌های کوهنوردی را از عمده مشکلات این هیات برشمرد و افزود: فعالیت‌های بدون مجوز به این رشته ورزشی زنجان لطمه‌های شدید می‌زند چراکه این گروها به صورت نامناسب این رشته ورزشی را به جامعه و علاقه مندان معرفی می‌کنند و با توجه به اتفاقاتی که رخ می‌دهد افراد نسبت به آن بی‌اعتماد می‌شوند که نیاز به ساماندهی و سازماندهی دارند.

وی با بیان اینکه این هیات برای فعالیت هرچه بهتر و بیشتر نیازمند حمایت‌های مالی مناسب است، اظهار داشت: این رشته ورزشی زنجان از مربیان مجرب و توانمندی برخوردار است و هیات در زمان حاضر از وجود قریب ۶۰ مربی فعال بهره‌مند است اما با این حال به مربیان بیشتری نیاز دارد تا این رشته ورزشی به شکل صحیح، معرفی و اجرا شود.

توحیدی نژاد تصریح کرد: به لحاظ تعداد مربیان زن با مشکل مواجه هستیم چراکه آوردن مدرس زن از استان‌های دیگر به منظور آموزش و تربیت مربی، هزینه زیادی را می‌طلبد و اگر بتوانیم از وجود مربیان مرد این استان با نظارت حراست اداره کل ورزش و جوانان زنجان، بهره بگیریم در این صورت مشکل کمبود مربیان زن در این رشته ورزشی نیز، برطرف می شود.

۶۰۸۴/۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش قهرمانی ورزشی فدراسیون کوه نوردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۳۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی

به گزارش خبرگزاری مهر، رباب ملایی، در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند…

رباب ملایی، کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در خصوص زمان برگزاری آزمون مرحله کتبی نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: ۱۷۷ نفر از استان زنجان، در رشته‌های حفظ ۱۰ و ۲۰ و ۳۰ جز قرآن کریم ثبت نام کرده اند که جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در مرحله اول، همزمان با سراسر کشور در این آزمون با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: از تعداد ۱۷۷ نفر، ۴۷ نفر در رشته ۱۰ جز، ۲۷ نفر رشته ۲۰ جز و ۱۰۳ نفر در رشته حفظ کل در این آزمون حضور خواهند یافت. کارشناس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: نتایج این آزمون طبق جدول زمان بندی سازمان دارالقرآن الکریم ۲۱ خردادماه از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد.

ملایی با تشریح طرح اعطای مدرک حفظ گفت: بر اساس مصوّبه جلسه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی مورخ به منظور ساماندهی و تسهیل خدمت رسانی دستگاه‌های اجرایی کشور به حافظان کلام وحی، سازمان دارالقرآن الکریم با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی سراسر کشور، آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصّصی به حافظان قرآن کریم را اجرا می‌کند.

کد خبر 6094878

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • سند آمایش سرزمینی ورزش استان ایلام تدوین شده است
  • ۸۹۰ ورزشکار معلول زنجانی در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت می‌کنند
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • مجیدی: ورزشکاران حرفه‌ای اسکیت نیاز به حمایت بیشتری دارند
  • هیات تجاری نروژی از ظرفیت‌های تولیدی و صنعتی استان زنجان بازدید کرد
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • برگزاری نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآنی
  • نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در زنجان
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد