Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  علیرضا آشناگر استاندار سمنان در شورای امربه‌معروف و نهی از منکر استان سمنان  ضمن بیان اینکه شفاف‌سازی و همچنین تعمیم نظارت بر اقدامات دستگاه‌ها، می‌تواند از بروز و رشد فساد جلوگیری کند،گفت: اکثریت قریب به‌اتفاق مدیران ما در استان خوشبختانه مؤمن، دلسوز و انقلابی هستند هرچند هستند برخی افراد که بخواهند از قدرت خود سو استفاده کنند، اما دغدغه ما نیز جلوگیری از فعالیت این‌گونه مدیران و رشد فساد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه درزمانی که عملیات روانی گسترده همراه با غول‌های رسانه‌ای دشمنان، برای تهاجم فرهنگی و ضربه واردکردن به‌نظام دست‌به‌کار شده‌اند، باید از گسترش یاس در جامعه جلوگیری کنیم، تأکید کرد: در راستای امیدآفرینی، امروز دفاع از نظام و دولت به‌صورت بسیار کمرنگ موردتوجه قرار می‌گیرد که گهگاه گویا افراد تحت تأثیر عملیات روانی دشمن قرار می‌گیرند و از این مهم غافل می‌شوند.

آشناگر بابیان اینکه جامعه ما جامعه‌ای پیچیده است و ابزار تأثیرگذاری در حوزه فرهنگی و اجتماعی نیز پیچیده شده و نمی‌توان تنها با یک روش در این زمینه‌ها ورود کرده و توقع موفقیت داشت، بیان کرد: عدم موفقیت ما در امور فرهنگی، نبود تشکیلات نیست، همه ما وظیفه گسترش امربه‌معروف و نهی از منکر راداریم از سوی دیگر دستگاه‌های نظارتی ما نیز وظیفه اصلی و ذاتی آن‌ها جلوگیری از گسترش منکر است.

وی ابراز داشت: امروز باید برای مؤثر بودن اقدامات فرهنگی و دست‌یابی به موفقیت بیشتر، از ابزار‌های نوین در این عرصه استفاده کنیم از سوی دیگر یکی از دغدغه‌هایی که چند سالی است از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز هست، توجه به آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق، اعتیاد، فساد اخلاقی، اختلاس، حاشیه‌نشینی وغیره است. ما مکلف هستیم تا در این حوزه‌ها ورود کرده و جدای از اعتبارات دولتی و اقدامات این‌چنینی، تلاش کنیم تا با فعال کردن سازمان‌های مردم‌نهاد و تشکل‌های مردمی، به موفقیت در این عرصه دست‌یابیم.

استاندار سمنان تصریح کرد: همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب نیز تأکید شده، باید ضمن باور کردن امید، شوق امید را در جامعه گسترش دهیم و در این راه، کلام‌ها، سخنان و قلم‌های ما می‌تواند برای امیدآفرینی در جامعه مورداستفاده قرار گیرد.

وی اظهار داشت: مسجد، پایگاه‌های مردمی، تلویزیون و حتی گوشی موبایل شخصی، هرکدام رسانه‌های بسیار مؤثر و مطلوب هستند که می‌توانیم از این فرصت برای مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان، به‌عنوان یک ابزار مؤثر استفاده کنیم.

انتهای پیام / م

مساجد و رسانه ابزاری مناسب برای مقابله با تهاجم فرهنگی است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری فساد اخلاقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار گفت: یکی از اعضای شورای اسلامی شهر باغستان به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون بازداشت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار، مهدی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازداشت عضو شورای شهر باغستان شهریار، اظهار داشت: این عضو شورا به اتهام اعمال‌نفوذ برخلاف حق و قانون دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در رابطه با پرونده عضو شورا ادامه دارد، افزود: برخورد با مظاهر فساد و سوءاستفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضایی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

دستگیری سارق مامورنما با 8 فقره اخاذی در مشهد

دادستان شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی با هیچ مسئولی در رابطه با فساد و سوءاستفاده از موقعیت شغلی مماشات نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • دستگاه های اجرایی البرز به حالت آماده باش درآمدند
  • طرح «دختران حاج قاسم» نمونه یک کار فرهنگی موثر است
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • فرمانده انتظامی سمنان: فراجا مرزبان حجاب است
  • عضو شورای شهر باغستان بازداشت شد
  • افتتاح کتابخانه مرکزی رشت در رشد و بالندگی فرهنگی گیلان موثر است
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • دهه کرامت فرصت معرفی الگوهای برتر جهان اسلام به دختران است