Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال وبختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کوهرنگ در حاشیه این جلسه در گفتگو با خبرنگار ما، از اعزام دانش آموزان بسیجی این شهرستان به عنوان فرماندهان واحدهای مقاومت دانش آموزی در دوره طرح ولایت به میزبانی مشهد مقدس خبر داد.

سرهنگ پاسدار عزیز موسایی خاطرنشان کرد: این طرح آموزشی، تربیتی و معرفتی با همکاری و مشارکت اداره کل  آموزش و پرورش و سازمان بسیج دانش‌آموزی استان برگزار می‌شود و از هیچ تلاشی برای هر چه باشکوه برگزار شدن این طرح دریغ نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین اظهارکرد: در طرح یاوران ولایت انواع فعالیت‌های پرورشی، مذهبی، آموزشی و ورزشی برگزار می‌شود که هویت بخشی و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی از مهم‌ترین ارکان آن است.

فرمانده ناحیه مقاومت کوهرنگ، توجه به فعالیت نوجوانان در برنامه‌های بسیج دانش آموزی را از جمله وظایف فرماندهان واحد‌های مقاومت پیشگام بسیج مدارس را حساس و فوق العاده دانست.

وی افزود: تربیت، آموزش و توانمندسازی دانش آموزان مستعد، افزایش بینش سیاسی و دینی، راه‌های مقابله و پیشگیری از جنگ نرم دشمن از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است که دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این طرح با گذراندن کلاس‌های آموزشی به عنوان فرمانده واحد بسیج مدرسه درسال تحصیلی جدیدفعالیت خود را شروع می‌کنند.

موسایی یادآوری کرد: دراین طرح دانش آموزان اعزامی از شهرستان کوهرنگ به همراه سایرشهرستان های استان در روزهای آینده برای حضوردر دوره یاوران ولایت دانش آموزی ویژه دوره خواهران و برادران به مدت دوهفته به مشهدمقدس اعزام می شوند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، به مناسبت هفتهٔ معلم، دانش‌آموزان و علاقه‌مندان می‌توانند برای تشکر از معلمشان در پویش «معلم خوب من» شرکت کنند.

این پویش از ۸ تا ۱۵اردیبهشت با عنوان اصلی پویش #معلم‌ خوب من برگزار می‌شود.

شرکت‌کنندگان می‌توانند تصاویر،‌عکس‌ها و ویدئوهایشان را در قالب‌ پویش‌های فرعی زیر در سامانهٔ شاد ارسال کنند:

در پویش «#معلم_خوب_من» چند پیشنهاد داریم. پیشنهاد‌هایی هم برای دانش‌آموزان و هم برای همه کسانی که دوست‌دارند این روز‌ها از معلمشان قدردانی کنند.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • دستان هنرآفرین دانش‌آموزی
  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج