Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گلستان از واگذاری ۳۵ هکتار از اراضی منطقه ویژه اقتصادی اترک به سرمایه‌گذاران خبر داد. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حجت‌الله خلیل‌زاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: زیرساخت‌های موردنیاز برای حضور سرمایه‌گذاران در فاز نخست منطقه ویژه اقتصادی اترک فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چهار سال قبل در این منطقه نه قراردادی با سرمایه‌گذاری بسته شده بود و نه طرحی وجود داشت اما اکنون 28 قرارداد با سرمایه‌گذاران بسته شده و 35 هکتار از اراضی این منطقه نیز واگذار شده است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان بیان داشت: آبرسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و مخابرات، آسفالت، فضای سبز، روشنایی معابر و غیره انجام و جدول‌گذاری فاز دوم شهرک هزارهکتاری اترک نیز آغاز شد.

گلستان| مردم 2 روستای مراوه‌تپه در محاصره سیلاب رودخانه اترک گرفتار شدندمنطقه ویژه اقتصادی اترک آماده واگذاری به سرمایه‎گذاران استاترک هواپیمای فروخته شده به ایران‌ایرتور را پس گرفت

وی گفت: برق‌رسانی به منطقه ویژه اقتصادی اترک از پروژه‌های مهم و ملی است که در سفر سال گذشته دولت به استان 200 میلیارد تومان اعتبار وزارت نیرو و کشور و سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد پست 230 کیلوولت در این شهرک به تصویب رسید.

خیلی‌زاده افزود: سال گذشته 12 میلیارد تومان از این اعتبارات به استان اختصاص داده شد و امسال نیز از محل اعتبارات استانی 15 میلیارد تومان برای این پروژه بزرگ پیش‌بینی شده است.

وی بیان داشت: برای ایجاد پست 230 کیلوولت در منطقه ویژه اقتصادی اترک آمادگی داریم زمین رایگان در اختیار برق منطقه‌ای قرار دهیم.

انتهای پیام/ ز

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم

ایسنا/هرمزگان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد کشور ، سند ۴۵ هکتار زمین های شهرک صنعتی فجر در منطقه آزاد قشم صادر شد.

رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و ۸۰۰ هکتار است که پیش از این برای دو هزار و ۷۰۰ هکتار آن سند صادر شده بود.
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و ۱۴۲ فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم حل شد.

وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست در خصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • جلوگیری از شهرک‌سازی در دل جنگل‌های توسکستان
  • دادستان گلستان: شهرک‌سازی در جنگل‌های توسکستان متوقف شد
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین‌های شهرک صنعتی فجر قشم
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم
  • سرمایه‌گذاران بخش خصوصی مورد حمایت مدیریت استان قم هستند
  • توسعه اقتصادی مبتنی بر نوآوری؛ لازمه اقتصاد چین