Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@22:24:19 GMT

۳۱ شهریور آخرین مهلت پذیرش نمایشنامه

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۵۴۵

۳۱ شهریور آخرین مهلت پذیرش نمایشنامه

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر براساس برنامه‌ریزی اجرایی خود و برای آگاهی بیشتر تمامی هنرمندان شرکت‌کننده در بخش‌های چهارگانه‌اش، اطلاعیه زیر را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی، طبق اطلاعیه دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، براساس فراخوان منتشر و ذکر شده در بخش گاهشمار این دوره از جشنواره، آخرین زمان پذیرش متون بخش مسابقه نمایشنامه‌نویسی روز یکشنبه، ۳۱ شهریور ماه خواهد بود و تمدید نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه‌های پذیرفته شده در بخش بازخوانی مسابقه نمایش‌های کوتاه و بخش بازخوانی نمایش‌های محیطی و میدانی، می‌بایست آثار ضبط شده تصویری خود را تا تاریخ شنبه ۲ شهریور ماه به آدرس دبیرخانه مرکزی واقع در منطقه آزاد اروند ارسال کنند. این تاریخ نیز، آخرین فرصت ارسال آثار در بخش‌های کوتاه، محیطی و میدانی خواهد بود و تمدید نمی شود.


همچنین دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر اعلام کرد پس از اعلام نتایج بازخوانی متون بخش مسابقه نمایش‌های صحنه‌ای در تاریخ سه‌شنبه ۲۵ تیر، بازبینی این بخش نیز از نیمه دوم شهریور ماه به صورت حضوری در تهران و استان‌ها، انجام خواهد شد.


بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری حمیدرضا آذرنگ در آبان ماه سال جاری به میزبانی منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت نماز جمعه جشن های دهه کرامت شورای نگهبان عفاف و حجاب اردبیل شبستان یزد کانون های مساجد حجاب و عفاف جشنواره تئاتر فتح خرمشهر اداره کل هنرهای نمایشی تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • تمدید مهلت ارسال اثر به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی جمعیت
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • مهلت ۱۰ روزه تل‌آویو به حماس برای پذیرش شروط خود
  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر