Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-30@21:35:52 GMT

احتمال کناره‌گیری پیش از موعدمرکل

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۶۳۷

در پی مشاهده موارد متعدد از لرزش صدراعظم آلمان، منابع درون حزبی از احتمال کناره‌گیری زودهنگام وی از قدرت خبر می‌دهند. ناطقان: «آنگلا مرکل» صدر اعظم آلمان احتمالا ناچار می شود زودتر از موعد از سمت خود کناره گیری کند.

بنابر گزارش روزنامه دیلی میل،  مرکل برای سومین بار در ماه جاری در جریان یک مراسم عمومی دچار لرزش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از منابع در حزب دموکرات مسیحی (CDU) گفت که این موضوع گمانه‌زنی‌ها درباره اینکه وی احتمالاً زودتر از موعد از سمت خود کناره‌گیری کند را قوت داده است.

این سیاستمدار کهنه کار ۶۴ ساله در آخرین مورد، روز چهارشنبه هفته گذشته در جریان استقبال از «آنتی رینه» نخست وزیر فنلاند در برلین دچار لرزش شد. صدراعظم آلمان تاکید دارد که حال عمومی وی خوب است و دفتر او هم توضیحی درباره وقایع اخیر نداده است.

بنابر قانون، دوران صدراعظمی مرکل در سال ۲۰۲۱ پایان می‌یابد. وی پارسال از سمت ریاست حزب دموکرات مسیحی کنار رفت از آن زمان تاکنون «آنگرت کرامپ-کارن باور» عهده دار این سمت است. مرکل به این وسیله راه را برای صدراعظمی وی هموار کرده است.

رسانه‌ها برای نخستین‌بار لرزش مرکل را در مراسم استقبال از «وولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور جدید اوکراین گزارش کردند. او در توضیح این اتفاق گفت بدنش دچار کم‌آبی شده بود. وی دومین بار، هنگام دیدار با «فرانک والتر اشتاین‌مایر» رئیس‌جمهور این کشور، در حال لرزیدن مشاهده شده است.

وی روز (پنجشنبه) هم در اقدامی برخلاف پروتکل معمول، به‌صورت نشسته از «مِته فردریکسن» نخست‌وزیر دانمارک در برلین استقبال کرد.
منبع: فارس برچسب ها: کناره گیری ، مرکل ، قدرت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کناره گیری مرکل قدرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرنگار مهر، سه کتاب نمایش‌نامه با عنوان‌های «رازی بین من و تو»، «در تنم زمستان شد» و «روایت نه چندان پیچیده از یک عشق به طعم شمشیر» از انتشارات سوره مهر در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شوند.

«رازی بین من و تو» به قلم محمدرضا امیرخانی تصویری از زندگی علی، جانباز اعصاب و روان است. علی هنرمند پتینه‌کاری است که در جبهه‌های جنگ دچار موج انفجار شدیدی شده و همچنان با این توهم که هم‌رزمش را کشته است، دچار عذاب وجدان است. در ادامه دکتر بخشی برای رهایی او از این توهم دست به کار می‌شود.

پیش از این و در هفته هنر انقلاب مراسم رونمایی و نمایشنامه خوانی از اثر محمد رضا امیرخانی در حوزه هنری استان یزد با استقبال خوب هنرمندان، مسئولین و عموم مردم برگزار شد.

کد خبر 6091098

دیگر خبرها

  • بحران سیاسی در اسکاتلند با کناره گیری وزیر اول
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند
  • کناره‌گیری وزیر اول اسکاتلند از سمت خود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • تظاهرات شهرک‌نشینان برای کناره‌گیری نتانیاهو
  • سقوط یک جوان با پاراموتور + فیلم
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است
  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود