Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر حمزه‌ای در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۳۵۰ پایگاه تابستانی در استان قم از دانش‌آموزان میزبانی می‌کند، افزود: این پایگاه‌ها شامل ۲۰ مورد کانون‌های فرهنگی هنری، ۲۸ مورد دارالقرآن، ۷۵ مورد سالن ورزشی، سه مورد استخر، ۷۰ مورد هنرستان فنی و حرفه‌ای، ۲ مورد اردوگاه دانش آموزی و پنج مورد پژوهش سرا، علوم و فنون و دیگر فضاهای آموزشی و پرورشی در مدارس می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اختصاص مهارت‌های ارتباطی، معرفتی، هویتی و بصیرتی برای دانش آموزان در تابستان تصریح کرد: تشکیل و برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزش قرآن، آشنایی با زندگی ائمه اطهار (ع) و فعالیت‌های اجتماعی از جمله این مهارت هاست.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم افزود: مهارت‌های فرهنگی، هنری و فعالیت‌های نشاط آور و شادی بخش از دیگر برنامه‌های تابستانی این معاونت است که در این زمینه به برگزاری دوره‌های مهارت آموزی با مشارکت مراکز خدمات عمومی، برگزاری کارگاه و فعالیت‌های فرهنگی، هنری و علمی و برگزاری اردوها و بازدیدهای دانش آموزی اقدام شده است.

وی ادامه داد: اردوهای زیارتی، راهیان نور، طرح هجرت سه، اردوهای جهادی، مناطق مرزی، بازدید از مراکز صنعتی، علمی، فرهنگی کشور و غیره از جمله برنامه‌های تابستانی اختصاص داده شده برای دانش آموزان است.

کد خبر 4661452

منبع: مهر

کلیدواژه: قم آموزش و پرورش قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش آسیب‌های اجتماعی در دانش‌آموزان / چرا طرح نماد ناقص اجرا شد؟
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • تقویت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های جدی ما است
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • ۶۰ هزار تارک تحصیل سال گذشته به چرخه آموزش بازگشتند
  • بازگشت به تحصیل ۶۰ هزار تارک تحصیل در کشور
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری