Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:57:17 GMT

دو سارق زورگیر جنوب تهران دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۴۹۹۵

دو سارق زورگیر جنوب تهران دستگیر شدند

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتخت سرهنگ احمد نجف با بیان اینکه متهمان به ۵۰ فقره سرقت اقرار کردند اظهار داشت: در صورتی که مال باختگان در مقابل خواسته هایشان مقاومت می کردند با سلاح سردی آنان را مصدوم و زورگیری می کردند.

وی افزود: با ارجاع پرونده های متعددی مبنی بر زورگیری ۲ موتورسوار به اداره پنجم پلیس آگاهی از اواخر سال ۹۷، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مبارزه با سرقت های خاص با بیان اینکه در بررسی های پرونده های ارجاعی به دست آمد که سرقت ها توسط موتورسوار که یکی از آنها قوی هیکل است اتفاق افتاده عنوان کرد: در پایش های اطلاعاتی، موتورسواران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی به اداره پنجم دعوت شدند.

وی ادامه داد: متهمان در ابتدا منکر هر گونه جرم ارتکابی با همکاری یکدیگر می شدند که با شناسایی چهره آنان توسط مال باختگان، به سرقت در محدوده محله های سیزده آبان، خانی آباد، بوستان ولایت و نازی آباد و… اعتراف کردند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: تا کنون ۱۶ تن از مال باختگان مورد شناسایی قرار گرفته اند و تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مال باختگان ادامه دارد.

تهرام/‏۳۲۲۵/‏/‏۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۴۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ سارق دستگیر شدند

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سردار بهدانی فرد گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و برخورد با جرایم به خصوص سرقت از اولویت‌های اصلی و مهم پلیس یزد است.  


وی ادامه داد: ماموران پلیس شهرستان یزد در هفته گذشته پس از هماهنگی قضائی، طرح‌های ویژه انتظامی را اجرا و ۲۵ سارق را شناسایی و دستگیر کردند.

 
فرمانده انتظامی استان یزد افزود: سارقان پس از انتقال به کلانتری و بازحویی‌های فنی و پلیسی به ۵۶ فقره انواع سرقت در محلات مختلف شهر یزد اعتراف کردند.  

 

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: مبارزه با سرقت نیازمند همکاری تمامی دستگاه‌های مسئول و همچنین شهروندان است که در این خصوص مردم باید هشدار‌های پلیس را جدی بگیرند.  


رئیس پلیس استان یزد یادآور شد: از شهروندان انتظار داریم هرجا که موارد مشکوکی را مشاهده کردند بلافاصله با تلفن ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را برای بررسی به پلیس اعلام کنند.  

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • بازداشت سرایدار خیانتکار یک مزون در شمال تهران
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • فیلم/ بازداشت ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • فیلم| بازداشت ۷۴ زورگیر و سارق موبایل در تهران