Web Analytics Made Easy - Statcounter

در یک سال اخیر کاربران اینترنت در برزیل شاهد نوع جدیدی از حملات به روترهای اینترنت بوده اند که تا به حال در هیچ یک از نقاط جهان مشاهده نشده است.به گزارش بلاغ،به نقل از زددی نت، در یک سال اخیر کاربران اینترنت در برزیل شاهد نوع جدیدی از حملات به روترهای اینترنت بوده اند که تا به حال در هیچ یک از نقاط جهان مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حملات یادشده به گونه ای طرح ریزی شده که برای کاربران عادی و مصرف کننده اینترنت قابل درک و مشاهده نبوده ولی پیامدهای آن بسیار خطرناک و تکان دهنده است.

 

حملات یادشده باعث می شود که کاربران اینترنت هک شده و اطلاعات حساس مالی و اعتباری آنها به دست هکرها بیفتد. این حملات باعث خسارات مالی گسترده ای در برزیل شده و این در حالی است که خسارت دیدگان از منشا حملات مذکور آگاه نشده اند.

متخصصان امنیتی هشدار می دهند این نوع حملات جدید به روترهای اینترنتی باید زنگ های خطر را برای شرکت های سرویس دهنده اینترنت و نیز کاربران به صدا درآورد و ضروری است مراقبت های جدیدی برای متوقف کردن هکرهایی که از طریق دستکاری روترها اطلاعات کاربران را سرقت می کنند، به عمل آید.

حمله به روترهای اینترنتی با هدف تغییر دی ان ای سایت ها و سرقت اطلاعات مالی کاربران از تابستان سال گذشته میلادی اغاز شده و شرکت های امنیتی رادویر و نت لب آن را تایید کرده اند. تعداد روترهای آلوده شده از این طریق در برزیل بیش از صدهزار دستگاه تخمین زده می شود. از این طریق برای نفوذ به سایت های بانکداری الکترونیک نیز تلاش شده است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد

آفتاب‌‌نیوز :

انتشار تصویری حدودا بیست ساله از داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) و امیرمحمد، زوج موفق اجرای برنامه کودک مورد توجه کاربران قرار گرفته است. داریوش فرضیایی متولد ۱۳۵۲ است و حالا نزدیک به ۵۲ سال دارد و انگار نشانه‌ای از گذر زمان در چهره او پیدا نیست.

در ادامه برخی از واکنش‌ها را مرور می‌کنیم:

فامو: سرگذشت عجیب بنجامین باتن ۲ رو می‌تونن از روی عمو پورنگ بسازن.

موسیو: عکس قدیمی ژاوی و پِدری

یوحنا: پیوند موفقیت‌آمیز عمو پورنگ و ژاوی

مانی: امیر محمد اینجا ۲۵ سالشه و عمو پورنگ ۱۰ سال

محمدرضا: اینجا تولد ۱۰سالگی پورنگ بود

ونوس: عمو پورنگ برعکس مردم داره به طرف بچه‌تر شدن حرکت می‌کنه.

فلاح: عمو پورنگ قدیم پنجاه سالش بوده.

ریحانه: یعنی اون وقتا که بچه بودیم عمو پورنگ می‌دیدیم، عمو پورنگ این شکلی بود؟ چرا از وقتی یادمه اونی بوده که الانش هست؟!

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در هتلِ محل اسکانِ بی‌خانمان‌ها در جنوب برزیل
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • اردوی یک هفته‌ای والیبال ایران در برزیل و ژاپن
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟
  • دونفره قدیمی عمو پورنگ و امیرمحمد سوژه کاربران شد
  • تردز حالا ۱۵۰ میلیون کاربر ماهانه دارد
  • امضای دبیر شورای عالی امنیت ایران پای یک تفاهمنامه امنیتی با روسیه /دیدار احمدیان با مقامات چین و برزیل
  • لیگ ملت‌ها: ۲۹ ستاره منتخب پرافتخارترین تیم جهان
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • هوش مصنوعی به داد حیوانات در تصادفات جاده‌ای رسید