Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی با حضور استاندار قزوین، علی اصغر باقر به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان قزوین معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین پیش از ظهر شنبه در دیدار با علی اصغر باقر مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه استان که در استانداری قزوین برگزار شد اظهار داشت: استقرار دفتر وزارت امور خارجه در قزوین یک فرصت برای افزایش مبادلات خارجی و تسهیل در امور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: استان قزوین از مناطق صنعتی است که شرایط خوبی برای سرمایه گذاران خارجی دارد و وجود دفتر وزارت خارجه یک فرصت برای تسریع در امور سرمایه گذاران و متقاضیان کارهای اقتصادی و تجاری است.

زاهدی یادآور شد: در شرایطی که تحریم‌ها برای کشور ما مشکلاتی ایجاد کرده دفاتر نمایندگی وزارت خارجه می‌توانند زمینه تعامل و همکاری با سفارت خانه‌ها را بیشتر کرده و به روان سازی امور کمک کنند.

وی گفت: با کمک دفتر نمایندگی وزارت خارجه می‌توانیم با یک دیپلماسی اقتصادی در مسیر تقویت منافع کشور خود اقدام کنیم و رابطه بیشتری با کشورهای هدف داشته باشیم.

استاندار قزوین گفت: در هنگام حضور هیات‌های تجاری و بازرگانی خارجی، همایش‌های بین المللی می‌توان از این ظرفیت دفتر بخوبی استفاده کرد.

در این دیدار ضمن تشکر از خدمات میریان مدیر سابق، علی اصغر باقر به عنوان مدیر جدید دفتر نمایندگی وزارت خارجه در استان قزوین معرفی شد.

علی اصغر باقر پیش از این در مسئولیت‌های سرپرست دفتر نمایندگی در لار، بوشهر، کنسول فرانسه، بلژیک و ترکمنستان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بلژیک ترکمنستان سرمایه گذاران وزارت امور خارجه وزارت خارجه قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ حسن جلیلوند، مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان قزوین گفت: از میزان ۱۱۵۰هکتار سطح قرارداد ۷۱۰هکتار از مزارع چغندرقند کشت شده و همچنین ۳۶۰هکتار نیز سطح سبز است.

وی اظهار کرد: شهرستان بوئین زهرا با قرارداد ۶۰۰هکتار بیشترین سطح زیرکشت این محصول را به خود اختصاص داده است.

جلیلوند از کشاورزان چغندرکار استان خواست با توجه به اتمام مهلت کشت، نسبت به عقد قرارداد با کارخانه قند اقدام کنند.

مدیر زراعت سازمان جهادکشاورزی استان قزوین تاکید کرد در برش ابلاغی امسال بیش از دو هزار هکتار با تولید ۱۰۰هزار تن چغندر قند در استان پیش بینی شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900191

دیگر خبرها

  • بازدید سفیر ازبکستان از موزه افتخارات سپاهان
  • سفر مدیر کل دفتر موسیقی به بوشهر و شیراز
  • اختصاص ۱۱۵۰هکتار از مزارع قزوین به کشت چغندرقند
  • شهروندان فرآورده‌های خام دامی را از مراکز مجاز تهیه کنند
  • ایمنی هوانوردی در ایران در حد استاندارهای جهانی است
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • واکنش سخنگوی وزارت امورخارجه به سرکوب دانشجویان آمریکایی توسط پلیس
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»