Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: حضور بابصیرت مردم در میادین دفاع از ارزش‌های انقلابی عامل زمین‌گیر شدن و شکست دشمن است. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری امروز در یادواره شهدای بخش تولمان در صومعه‌سرا با اشاره به ارزش شهادت و جان‌فشانی در راه خدا اظهار داشت: شهادت به انسان عزت می‌بخشد و باعث عزت در دنیا و سعادت در آخرت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس استان گیلان با بیان اینکه اوج کمال انسان در شهادت است گفت: انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایثارگرانی است که برای دفاع از ارزش‌های دینی و آرمان‌های انقلابی از جان و مال و همه زندگی خود گذشتند.

تسخیری با تاکید بر اینکه ملت ایران همیشه مدیون صبر و ایستادگی خانواده‌های شهدا است خاطرنشان کرد: ارزش صبر خانواده‌های شهدا بسیار زیاد است زیرا هم‌اکنون و پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس، همچنان پدران و مادرانی چشم‌انتظار برگشت پیکرهای پاک فرزندان خود هستند.

مجاهدان حزب الله| شهید حسین یوسف سلمان: از راهی که با خون شهدا رسم شده فاصله نگیریدمشهدالرضا(ع) غرق در سرور؛ بارگاه عشق استآئین وداع با شهدای تازه تفحص شده در معراج شهدای اهواز به روایت تصویر

وی حرکت در مسیر رضایت خداوند را موجب امداد الهی برای پیروزی انسان دانست و تصریح کرد: مسئولان باید بدانند که در نظام اسلامی خادم و نوکر مردم هستند و همچنین توجه داشته باشند که خدمت خالصانه و صادقانه به مردم موجب خشنودی خداوند می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان وظیفه مسئولان را حفاظت از دستاوردهای انقلاب معرفی کرد و گفت: اگر مسئولی نسبت به انقلاب و مردم خیانتی کند بایستی در برابر خداوند باری‌تعالی پاسخگو باشد و آن‌ها حق ندارند خود را برتر از مردم بدانند.

تسخیری با بیان اینکه حفظ آرمان‌های انقلاب، اسلام و حجاب اصلی‌ترین مجاهدت شهدا است ابراز داشت: کسی حق ندارد عزت مردم ایران را به ظالمان و ستمگرانی مانند سران آمریکا بفروشد و همه مسئولان وظیفه دارند از آرمان‌های شهدا، انقلاب و عزت ملت دفاع کنند.

وی اعتماد به غربی‌ها را عامل صدمات فراوان به دستاوردهای کشور دانست و بیان کرد: دشمن در سعی و تلاش است که ملت را از حرکت در مسیر انقلاب ناامید کند اما حضور بابصیرت و گسترده مردم در میادین دفاع از ارزش‌های انقلابی باعث شکست و زمین‌گیر شدن دشمن شده است.

انتهای پیام/ن

R7877/P1361/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۵۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • گیلان با ۱۰۰ فرصت سرمایه‌ گذاری در نمایشگاه اکسپو تهران حضور دارد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • سخنان مهم سردار رادان درباره جزئیات اجرای طرح جدید حجاب
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف است