Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قم گفت: در سال گذشته ۴۵۷۶ نفر را در دوره‌های آموزشی زندگی خانواده آموزش دادیم. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، صادق سلمانیان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، با اشاره به فعالیت‌های معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی قم اظهار داشت: این معاونت شامل 4 دفتر بوده که ازجمله آن‌ها دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی، دفتر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و دفتر پیشگیری از اعتیاد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قم با اشاره به فعالیت‌های دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی گفت: صدور مجوز خدمات مشاوره در سطح شهر یکی از وظایف مهم این دفتر است که این دفاتر می‌توانند با تأیید وضعیت خود مجوز بگیرند.

وی با اشاره به وجود 16 مرکز مشاوره در استان افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی زندگی خانواده و پیش از ازدواج یکی دیگر از فعالیت‌های دفتر مشاوره و خدمات روان‌شناختی است که در سال گذشته 4576 نفر را در دوره‌های آموزشی خانواده آموزش دادیم.

همکاری آموزش و پرورش و بنیاد شهید در تدوین کتاب 16 مهارت زندگی سالم در اصفهان300 کارگاه با موضوع مهارت زندگی برای نسل جوان در سراسر کشور برگزار شدکارگاه‌های آموزشی مهارت زندگی در سمنان برگزار می‌شود

سلمانیان با اشاره به برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی گفت: در حال تدوین محتوا برای بومی‌سازی مهارت‌های زندگی هستیم، طرحی بین سازمان بهزیستی، دفتر تبلیغات و وزارت بهداشت شروع کرده‌ایم تحت عنوان آموزش‌های قبل از ازدواج که به‌صورت پایلوت شروع‌شده است.

سرپرست معاونت توسعه پیشگیری اداره کل بهزیستی استان قم درباره خدمات یارانه مشاوره هم گفت: در سال 98 حدود 70 نفر خدمات مشاوره‌ای گرفته‌اند، در سال 97 هم برای 500 نفر این خدمات ارائه‌شده است.

وی ارائه رایگان خدمات مشاوره تلفنی را مورداشاره قرارداد و عنوان کرد: خط 1480 مربوط به این خدمات بوده و علاقه‌مندان می‌توانند خدمات تخصصی را دریافت کنند، در سال گذشته 22 هزار و 634 تماس موفق  داشتیم.

سلمانیان در پایان درباره آموزش‌های قبل از طلاق هم اظهار داشت: 380 نفر را در فروردین و اردیبهشت امسال آموزش داده‌ایم.

انتهای پیام/ح

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)

به نقل از آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، غلامرضا زیدی از ارائه خدمات مشاوره رایگان در حرم مطهر خبر داد و گفت: باتوجه‌به بروز مشکلات و آسیب‌های فراوانی که به دلیل ترویج فرهنگ بیگانه در زندگی افراد اتفاق می‌افتد، واحد مشاوره حرم مطهر با استفاده از مشاوران متخصص و دوره‌دیده سبک زندگی اسلامی خدمات مشاوره‌ای رایگان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

 وی اظهار داشت: واحد مشاوره حرم مطهر سال‌ها در حوزه‌های خانواده، ازدواج، مهارت‌های همسرداری، تربیت فرزند، تحصیل، اخلاق، اختلالات تربیتی و…. مشغول به فعالیت است و به‌صورت رایگان به زائران و مجاوران خدمات‌رسانی می‌کند.

 رئیس اداره خانواده حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه واحد مشاوره حرم مطهر در نوبت صبح از ساعت ۹ الی ۱۳ ویژه خواهران و عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ ویژه برادران و خانواده‌ها خدمت‌رسانی می‌کند، گفت: نوبت‌دهی واحد مشاوره حرم مطهر بانوی کرامت به‌صورت تماس تلفنی با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۵۰ انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند در صورت ظرفیت خالی تا هفت روز بعد از تاریخ تماس، نوبت رزرو کنند.

 وی خاطرنشان کرد: واحد مشاوره حرم مطهر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام جنب درب ۲۴ واقع شده است و زائران حرم مطهر می‌توانند با مراجعه حضوری و بدون نوبت قبلی از خدمات مشاوره‌ای بهره‌مند شوند.

 زیدی ادامه داد: عموم زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت می‌توانند به‌صورت فردی و خانوادگی از مشاوره با کارشناسان مجرب و امین حرم مطهر بهره‌مند شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • منشور مشاوره خانواده تدوین و نهایی شد
  • تدوین منشور مشاوره خانواده نهایی شد
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی
  • ارمغان روانشناسان و مشاوران، بهرورزی و فضیلت مندی در زندگی 
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد