Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@00:02:18 GMT

نمایشگاه توانمندی های بهزیستی گیلان گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۶۶۰۱

نمایشگاه توانمندی های بهزیستی گیلان گشایش یافت

مدیرکل بهزیستی استان گیلان روز شنبه درباره نمایشگاه توانمندی های بهزیستی در پارک قدس رشت به خبرنگار ایرنا گفت: این نمایشگاه با هدف آشنایی عموم مردم با فعالیت های اداره کل بهزیستی، دستاوردها و توانمندی های جامعه هدف این سازمان به مناسبت هفته بهزیستی گشایش یافته است.

حسین نحوی نژاد افزود: نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی استان گیلان در ۱۵ غرفه در زمینه های مشاوره پیشگیری از اعتیاد و اشتغال زایی زنان خودسرپرست و بدسرپرست، مشاوره روانشناختی، خانه امن و ندای مهر، عرضه محصولات بیماران روانی مزمن، گروه های همیار، اوتیسم، نابینایان، ناشنوایان، بنیاد فرزانگان، اشتغال، مسکن و حامی، اداره پذیرش و هماهنگی، مهدکودک و مرکز رفاه و خانواده گشایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برای بازدید علاقمندان در پارک قدس رشت دایر است.

مدیرکل بهزیستی استان گیلان خاطر نشان کرد: علاوه بر این نمایشگاه، نمایشگاه دیگری از آثار توانمندی توانخواهان در شهرستان لاهیجان گشایش یافته است که علاقمندان می توانند به مناسبت هفته بهزیستی از این نمایشگاه نیز بازدید کنند.

برنامه های هفته بهزیستی از امروز (شنبه) با حضور در مزار شهدا آغاز شد، به مناسبت این هفته برنامه های مختلفی از جمله افتتاح واحدهای مسکونی مددجویی، طرح های اشتغالزایی، افتتاح مراکز رفاه کودک و مادر و غیره در مناطق مختلف استان گیلان برگزار می شود.

۲۲ تا ۲۸ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

۷۲۸۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت

 سیدمحمدجواد حسینی گفت: در ماه مبارک امسال برای نخستین بار در سطح گسترده روایت ها، موضوعات و مسائل جامعه هدف، مددجویان، همکاران، خدمت گیرندگان، خدمت دهندگان در راستای جهاد تبیین و شناخت بیش از پیش سازمان معرفی شد و به مدت یک ماه علاوه بر جلب مشارکت‌های نقدی مردم، بسیاری از نظام مسائل خاص افراد دارای معلولیت، ایتام، بانوان سرپرست‌خانوار، کودکان کار، مادران و پدران فداکار در رسانه ملی روایت و بیان شد.

وی افزود: در این ماه مبارک به میزان قابل توجه‌ای رسانه ملی به افراد دارای معلولیت، مددجویان سازمان بهزیستی و مسئله آسیب‌های اجتماعی در برنامه‌های مختلف پرداخت و مخاطبان با نظام مسائل مددجویان سازمان بهزیستی آشنا شدند.

حسینی در زمینه بستر‌های دریافت مشارکت‌های مردمی گفت: امسال به روز رسانی و نوآوری بستر‌های مشارکت مردم، مانند راه اندازی برخی درگاه ها، اتصالات با برخی شتاب‌دهنده‌ها و راه اندازی درگاه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی به نشانی mosharekat.behzisti.ir صورت گرفت.

وی اظهار امیدواری کرد: در سالی که به نام مشارکت مردم مزین شده‌است، بتوانیم با استفاده از بستر‌های نوین و ایجاد ارتباط مؤثر نسبت به استفاده بیش از پیش از ظرفیت‌ها و منابع مردمی و گروه‌های غیردولتی اقدام کنیم.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی شهر تهران نیز درباره کمک‌های مردمی به مددجویان گفت: ۱۷ میلیارد ریال فطریه بین مددجویان و جامعه هدف بهزیستی در شهر تهران توزیع شد.

ژیلا اصلانی با قدردانی از خیرین شهر تهران از جمع آوری مبلغی بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به مناسبت عید فطر در این شهر خبر داد و گفت: با استقرار ۶۰ پایگاه جمع آوری فطریه در روز عید فطر مبلغی بالغ بر ملبغ ۳ میلیارد ریال در مراکز دولتی و بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال در مرکز غیردولتی جمع آوری شد.

وی خاطر نشان کرد: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است که هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن و در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود و امیدوار هستیم این مبالغ بتواند در رفع مشکلات مددجویان نقش اثرگذاری داشته باشد.

اصلانی یادآور شد: در سال گذشته خیرین نقش بسزایی در کمک به اقشار نیازمند از جمله افراد دارای معلولیت و زنان سرپرست خانوار داشتند و امیدوار هستیم با توجه به مشکلات کنونی جامعه هدف از جمله تامین تجهیزات توانبخشی، هزینه درمان و معیشتی همچنان شاهد حضور خیرین به عنوان بازوان توانمند در این اداره باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • نمایش دستاوردهای هسته‌ای بومی ایران در حاشیه کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • از پاسداشت زبان فارسی تا تجلیل از فعالان و کنشگران حوزه میراث‌ فرهنگی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • برپایی نمایشگاه هنر در لارستان همزمان با هفته کار و کارگر + تصاویر
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • نویسنده ادبیات نوجوان باید مخاطب را با توانمندی هایش آشنا کند