Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@08:44:56 GMT

پیامد‌های منفی باخت به فدرر برای نادال

تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۸۶۶۸۲

پیامد‌های منفی باخت به فدرر برای نادال

شکست نادال مقابل رقیب دیرینه سوئیسی‌اش در جریان رقابت‌های ویمبلدون برای او یک پیامد منفی به همراه خواهد داشت.

به گزارش ورزش سه و به نقل از تسنیم، باخت شب گذشته (جمعه) رافائل نادال مقابل راجر فدرر در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های تنیس ویمبلدون نه تنها او را برای دومین سال متوالی در این مرحله از رقابت‌ها، از رسیدن به فینال بازداشت بلکه برای او با سقوط در یکی از دو جایگاه فعلی‌اش همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نادال 33 ساله که به عنوان مرد شماره دو رده‌بندی اتحادیه تنیسور‌های حرفه‌ (ATP) کار خود را در ویمبلدون آغاز کرد، با قبول باخت مقابل رقیب دیرینه سوئیسی‌اش از کسب دومین قهرمانی‌ گرنداسلم خود در فصل جاری و در مجموع نوزدهمین قهرمانی‌اش در گرنداسلم‌ها بازماند اما دیگر پیامد منفی این باخت کاهش فاصله امتیازی او و راجر فدرر رده سومی به 485 امتیاز بود، اختلافی که به فدرر این اجازه را می‌دهد با کسب پیروزی مقابل نواک جوکوویچ در فینال ویمبلدون، جایگاه دوم رده‌بندی ATP‌ را از چنگ نادال خارج کند و او را به رده سوم بفرستد.

 

 

با این حال نادال هنوز می‌تواند به بقای خود در رده دوم جایگاه اتحادیه تنیسورهای حرفه‌ای امیدوار باشد چون حریف فدرر کسی است که در 47 رویارویی‌اش با این تنیسور 38 ساله سوئیسی 25 بار او را شکست داده است.

 

اما قهرمانی جوکوویچ هم یک پیامد منفی برای نادال خواهد داشت چرا که با پیروزی این تنیسور صرب مقابل فدرر، نادال جایگاه نخست امتیاز‌آورترین تنیسورهای سال 2019 را از دست خواهد داد و در آن صورت این جوکوویچ است که پیشتاز خواهد شد و این روند حداقل تا گرنداسلم بعدی، اوپن آمریکا ادامه خواهد داشت، تورنمنتی که از 26 آگوست (چهارم شهریور) در نیویورک آغاز خواهد شد.

رافائل نادال تنیس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رافائل نادال تنیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۶۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است

تنیسور شماره ۷ جهان خاطراتش از نخستین بازی با رافائل نادال اسپانیایی در فینال مسابقات ATP-۵۰۰ بارسلون (اسپانیا) در سال ۲۰۱۸ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از یورو اسپورت؛ استفانوس سیتسیپاس با اشاره به حضور دوباره رافائل نادال در تورنمنت‌های تنیس گفت: نادال در زمین بازی بی‌رحم است. نخستین بار زمانی که با او در بارسلونا بازی کردم، این را احساس کردم. انرژی و نگرش مصمم او را به یاد دارم. انگار ورزشگاه متعلق به اوست. من آن را در مسابقات با تنیسورهای دیگر احساس نکردم.

تنیسور شماره 7 جهان افزود: از برخی جهات نادال واقعاً ترسناک است. قبل از بازی فینال تورنمنت بارسلونا در سال 2018 عادت نداشتم چنین احساساتی را تجربه کنم، بنابراین این خاطرات هنوز با من هستند. انطباق با این امر زمان برد. البته من با تماشای نادال بزرگ شدم. من پوستری از او در اتاقم آویزان کرده بودم. بنابراین در ابتدا مقاومت در برابر او دشوار بود، او قهرمان دوران کودکی من است.

اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال

استفانوس سیتسیپاس در ادامه اظهار داشت: چندین مسابقه طول کشید تا این حس از بین برود. از این گذشته، من رافا را در مادرید در سال 2019 شکست دادم. این یک دستاورد بزرگ بود. فکر می‌کنم این یکی از بهترین پیروزی‌های من مقابل اوست. من به رافا احترام می‌گذارم، زیرا او کاری کرد که هیچ‌کس به جز فدرر و جوکوویچ انجام نداده است. این سه بازیکن ورزش ما را به نهایت رساندند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نادال: با آلکاراس می‌توانیم در المپیک بازی کنیم
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • سیتسیپاس: نادال در زمین بی‌رحم است
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • ببینید | مهم‌ترین پیامد حادثه طبس چه بود؟
  • به بهانه باخت ۵-۰ چلسی مقابل آرسنال؛ مروری بر سنگین‌ترین شکست‌های دوران مربیگری پوچتینو
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال