Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با شب میلاد سراسر خیر و برکت امام رضا(ع) مناطق ۱۳ گانه مشهدمقدس امشب نورافشانی می‌شود. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۱ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، همزمان با شب میلاد سراسر خیر و برکت امام رضا(ع) مناطق 13 گانه مشهدمقدس امشب نورافشانی می‌شود.

جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خدام رضوی در امامزاده جعفر(ع) بروجرد برگزار می‌شودکردستان|ماموستا رستمی: اهل‌سنت ارادت ویژه‌ای به امام رضا(ع) دارندوحدت شیعه و سنی در جشنواره امام رضا(ع) نمود عینی دارد

به همین منظور تمهیدات لازم در این مناطق از مدتی قبل اندیشیده شده و مطابق جدول زیر ساعت 21 مناطق 13 گانه مشهد امشب نورافشانی می‌شود:

انتهای پیام/ ع

R41347/P1494/S6,1188/CT1.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۷۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مواج شدن دریا از امشب در خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، مرضیه سی سی پور افزود: امروز بعدازظهر و شب ناپایداری‌هایی در وضعیت جوی و دریایی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: بیشینه سرعت وزش باد بویژه طی روز‌های پنج شنبه و جمعه به ۵۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا تا دو متر خواهد رسید و سبب اختلال در تردد‌های دریایی خواهد شد.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود در این مدت شناور‌های سبک، صیادی و تفریحی از تردد خودداری کنند و تمهیدات لازم در بنادر و اسکله‌های استان در نظر گرفته شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، هوا در طول روز همراه با غبار محلی، در بعدازظهر و شب در ارتفاعات غربی و شمالی و جزایر غربی استان افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران و رعدوبرق و افزایش سرعت لحظه‌ای باد دور از انتظار نیست.

سی سی پور گفت: توصیه می‌شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم رودخانه‌های فصلی در این مناطق خودداری شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: جمعه و شنبه در مناطق شرقی، سواحل دریای عمان، برخی نقاط مرکزی و شرق تنگه هرمز افزایش سرعت وزش باد شمال شرقی با احتمال گردوغبار پیش بینی می‌شود.

سی سی پور گفت: از لحاظ دمایی امروز افزایش نسبی دمای بیشینه در بیشتر مناطق پیش بینی می شود.

دیگر خبرها

  • بازسازی‌ کانال آب‌های سطحی بزرگراه یادگار امام (ره) 
  • افزایش ۵ برابری بودجه مناطق ۲۲‌گانه تهران در دوره ششم مدیریت شهری
  • نماهنگ «امام رضایی‌ام» برای میلاد حضرت معصومه(س) منتشر شد
  • بازدید موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) رایگان شد
  • مواج شدن دریا از امشب در خلیج فارس با وزش باد‌های جنوب غربی
  • شهردار کرمان ترمز طرح ساخت بوستان‌های جدید را کشید
  • بازدید از موزه فاطمی در سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و امام رضا (ع) رایگان شد
  • فروش بلیت فوق‌العاده قطار مشهد، از فردا ۹ صبح
  • ۳۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • بارش باران از امشب در لرستان