Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان شرقی گفت: صنعت چرم از جمله صنایع پیشران این استان است که باید با کمک های به عمل آمده از سوی دولت، تا سفر ریاست جمهوری به این استان که در ایام آتی اتفاق خواهد افتاد افتتاح شود. ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، محمدرضا پورمحمدی عصر امروز در جلسه مشترک کارگروه امور اقتصادی و کارگروه توسعه روستائی و منطق محروم ریاست جمهوری، با بیان این که منشاء تولید واقعی از روستا شروع می‌شود، اظهار داشت: روستاها امروزه اساس پیشرفت و تعالی در بحث اشتغال پایدار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از دایر بودن پنجره واحدی جهت تسهیل در اعطاء مجوزهای لازم جهت دریافت تسهیلات اشتغال روستائیان خبر داد و گفت: این پنجره با برخی ایرادات جزئی روبرو است که در صدد رفع آن‌ها هستیم.

واحدهای آلاینده شهرک چرمشهر مشهد به مراجع قضایی معرفی می‌شوندشهرک صنعتی چرمشهر مشهد تا شهریور 98 به‌بهره‌برداری می‌رسدمحمد چرمشیر و یک عمر خط‌دهی به حماقت ادبیات نمایشی ایران

استاندار آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: مردم استان آذربایجان شرقی بسیار سخت کوش هستند و از همین حیث، اگر در این استان نتوانسته‌اند برای خود شغلی پیدا کنند، سعی کرده‌اند با مهاجرت به استان‌های دیگر مشغول به کار شوند، به همین خاطر نیز این استان مهاجر فرست است.

وی ادامه داد: با مهاجرفرست بودن استان، سرمایه انسانی و نیروی جوان استان از دست می‌رود، البته امید بر این است که با طرح هائی مانند طرح تسهیلات اشتغال روستائی، شاهد مهاجرت معکوس باشیم، چنانکه امسال آمارها تحقق این امر را نشان می‌دهند.

پورمحمدی، با تاکید بر لزوم تسریع در احداث شهرک کفش و چرم، ابراز داشت: صنعت چرم از جمله صنایع پیشران این استان است که باید با کمک‌های بعمل آمده از سوی دولت، تا سفر ریاست جمهوری به این استان که در ایام آتی اتفاق خواهد افتاد افتتاح شود، البته صنعت فرش، گلیم و جاجیم نیز در این استان جایگاه ویژه‌ای دارند که توجه ویژه را نیز طلب می‌کند.

 انتهای پیام/ن

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری

به‌گزارش خبرگزاری مهر، احمد حمزه‌زاده در حاشیه جلسه کمیته فنی طرح‌های سرمایه‌گذاری صنعت گردشگری استان گفت: برای افتتاح تعداد ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری در سال جاری با رقم ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است که تا به امروز دو هزار میلیارد تومان در اجرای این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری صورت گرفته است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: درصد مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری این پروژه‌ها ۱۰۰ درصد پیش‌بینی شده که از چالش‌های مهم برای تحقق هدف افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی استان، تأمین ۴۰۰ میلیاردتومان تسهیلات بانکی است.

او افزود: همچنین افتتاح ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی با حجم سرمایه‌گذاری یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان در سال جاری در دستورکار قرار گرفته‌است که با بهره‌برداری این سه پروژه، حجم‌سرمایه‌گذاری در بخش زیرساختی گردشگری آذربایجان‌شرقی به رقم ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان خواهد رسید.

حمزه‌زاده اظهار کرد: تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری با صدور موافقت‌های اصولی برای ۵۰ نقطه مستعد سرمایه‌گذاری در آذربایجان‌شرقی درکنار افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری و ۳ پروژه زیرساختی صنایع‌دستی برای یک هزار و پانصد نفر به‌صورت مستقیم ایجاد اشتغال خواهد داشت.

کد خبر 6088205

دیگر خبرها

  • رفع ۱۰ نقطه حادثه‌خیز آذربایجان شرقی تا پایان سال‌جاری
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • آغاز عملیات اجرایی اولین شهرک مسکونی آذربایجان شرقی در آذرشهر
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح هشت هزار و ۴۰۴ واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی