Web Analytics Made Easy - Statcounter

نصیری گفت: بیش از ۱۰ هزار کولر در استان گلستان سرویس شده است.

«علی‎اکبر نصیری» امروز( شنبه 22 تیر) در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان اظهار کرد: دمای هوای استان گلستان نسبت به هفته‎های گذشته افزایش پیدا خواهد کرد  و حتی در گرگان دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گزارش شده است و  و نیاز است که شهروندان گلستانی صرفه‎جویی در مصرف برق داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان ادامه داد: از ساعت 12 الی 16 بعد ظهر ساعت اوج مصرف برق است و درخواست داریم که بانوان خانه‎دار از مصرف لوازم برقی غیر ضرور خودداری کنند.

 

نصیری یادآور شد: تا آنجایی که امکان است وسایل سرمایشی مثل کولرهای گازی بین دمای 24 الی 26 سانتی‎گراد قرار گیرد و به تناوب شهروندان در منازل از پنکه استفاده کنند.

 

وی گفت: در بخش صنعت نیز تفاهم‎نامه‎های زیادی داریم و صنعت‎گران و کشاورزان را برای صرفه‎جویی مصرف برق ترغیب کردیم.

 

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان متذکر شد: ساعت اداری که به ساعت قبلی برگشته و از ساعت 7 تا 14:30 دقیقه شده و بر اساس تاکیدات استاندار وسایل سرمایشی از ساعت 13:40 دقیقه به بعد نباید در ادارات روشن باشد.

 

نصیری بیان کرد: مصوبه‎هایی نیز در نظر گرفته شده و دستگاه‎هایی که در راستای صرفه‎جویی در مصرف برق همکاری نداشته باشند با آنها برخورد شود.

 

وی گفت: سهمیه‎ای برای سرویس کولرهای به شکل رایگان در نظر گرفته شده بود که توانستیم در استان اجرایی کنیم و  اعتقاد داشتیم که سرویس کولرهای گازی به صرفه‎جویی مصرف برق موثر است.

 

مدیرعامل شرکت برق استان گلستان  متذکر شد: بیش از 10 هزار کولر در استان گلستان سرویس شده است و سال‎های قبل این سرویس کولرهای را در مساجد و مدارس انجام می‎شد و امسال در برخی از منازل نیز این کار را انجام دادیم.

 

نصیری خاطرنشان کرد: این کار هنوز برای افرادی که پیامک داده بودند و در نوبت هستند انجام می‎شود.

 

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت حجاب و عفاف عفاف و حجاب جشن های دهه کرامت نماز جمعه هفته عفاف و حجاب اردبیل چهارمحال و بختیاری جنوب کرمان مصرف برق نصیری برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، براساس این اعلام وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت‌ماه، معلم‌ها، آموزگاران و استادان دانشگاه با ارائه کارت شناسایی مرتبط می‌توانند از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.
 
 ساعت کاری اماکن فرهنگی‌تاریخی در ۶ ماه نخست سال از ۹ تا ۱۸ است.
 
علاقه‌مندان به بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث فرهنگی یا محوطه‌های تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن‌ها در فضای مجازی، می‌توانند از ساعت دقیق فعالیت‌شان اطلاع یابند.

دیگر خبرها

  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • قبض برق این مشترکان ۲۴ برابر می‌شود
  • قبض این مشترکان برق ۲۴ برابر می‌شود
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • قبض برق ۲ میلیون تومانی در صورت استفاده از کولر گازی
  • صرفه جویی ۸۰۰ هزار متر مکعب آب با انجام اقدامات حفاظتی در بافق و بهاباد 
  • صرفه جویی آب در شهرستان بافق و بهاباد
  • افزایش ۶ برابری مصرف برق با استفاده از کولر گازی در مناطق معتدل