Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، دادستان‌های آمریکا جفری اپستین، میلیاردر و مجرم جنسی این کشور را متهم کردند تلاش داشته همدستانش را متقاعد کند تا در دادگاه برای شهادت علیه او در پرونده قاچاق کودکان و سوء‌استفاده جنسی از آن‌ها حاضر نشوند.

دوشنبه گذشته، دادستان‌های فدرال آمریکا اپستاین را به اجرای عملیات قاچاق انسان متهم کردند که در میان سال‌های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ ده‌ها دختر زیر سن قانونی را به منظور سوءاستفاده جنسی به عمارت خود در نیویورک و همچنین ملک دیگری در فلوریدا برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به نوشته نیویورک تایمز، دادستان‌ها در این جلسه دادگاه گفتند: «متهم تلاش کرده است همکاران خود در این توطئه را که احتمال می‌داد اطلاعاتی را علیه او در پرونده جدیدی که تشکیل شده، ارائه دهند اغوا کند».

نیویورک تایمز نوشت اپستین ۳۵۰ هزار دلار را به حساب دو نفر که احتمال می‌داد در محاکمه علیه او شهادت دهند، واریز کرده است.

روز گذشته، الکساندر آکاستا، وزیر کار آمریکا، به دنبال افزایش فشار‌های عمومی استعفا کرد. او متهم شده در تصویب توافق عدم پیگرد قانونی اپستین در سال ۲۰۰۷ همکاری داشته است. آکاستا در مقام دادستان وقت فلوریدا، دادخواستی را علیه اپستین ارائه کرده است که منجر به صدور حکمی سبک، حبس ۱۸ ماهه، برای او شده است. او متهم شده که به قربانیان تعرض جنسی این میلیاردر آمریکایی اجازه نداده است شکایت خود را در محاکم قضایی پیگیری کنند.

گفته می‌شود اپستین رابطه نزدیکی با مقامات ارشد آمریکا، از جمله دونالد ترامپ و بیل کلینتون، به ترتیب رئیس‌جمهور وقت و اسبق این کشور، داشته است. ترامپ نزدیک به دو دهه با این میلیاردر دوست بوده و بار‌ها به تمجید از او پرداخته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا دادگاه دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۸۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان چهار نفر هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • خیزش دانشگاهیان آمریکایی؛ چالشی برای سیاست‌های دوگانه غرب در قبال حقوق بشر
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی
  • سرکوب آمریکایی‌ها توسط چماقداران ایرانی - یهودی + ویدئو
  • حمایت مجلس یمن از تشدید مبارزات علیه رژیم صهیونیستی، آمریکا و انگلیس
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم ‌اصلی ربایش یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای
  • تماس سنای آمریکا با دیوان بین‌المللی کیفری برای جلوگیری از اقدام احتمالی علیه سران تل‌آویو