Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، از مجموعه فرهنگی باشگاه پیکان تشکر می کنم. به هر حال باشگاه پیکان همیشه در این مسائل پیشگام بوده. از آقای حسین فرکی هم تشکر می کنم که این بازی را برگزار کردیم. بحث برد و باخت این بازیها مطرح نیست، در اینجور بحث هماهنگی و شناخت نسبت به نیروهای جدید است.

او درباره غیبت بازیکنان دو تیم ادامه داد: هم ما هم آنها پنج -شش بازیکن غایب داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند نیمه اول کمی هوا گرم بود اما کیفیت بازی در نیمه دوم بازی کمتر بهتر شد. باید نقاط ضعف و قوتمان را در این بازیها بهتر شناسایی کنیم. 

وی در خصوص بازیکنان جدید ورودی به سپاهان افزود: من فکر می کنم دو یا سه بازیکن به تیم ما اضافه شوند تیم ما تکمیل می شود.

وی درباره مشخص نبودن زمان آغاز لیگ برتر گفت: یک موقعی سرمربی تیم ملی بودم، بعد از جام ملت های اروپا به هلسینکی (فلاند) رفتیم، سال 2006 برنامه 2020 خودشان را ارائه دادند. ولی ما الان در فشار بدنسازی هستیم. برای 10 و 11 مرداد خودمان را آماده کرده بودیم.ولی متاسفانه ما اینطور هستیم نمی دانم مشکل کجاست. نه به آن موقع که خیلی راحت گرفتند نه به حالا که اینقدر سخت می گیرند. در مملکت ما افراط و تفریط است. البته قانونمداری خوب است اما بهتر است از چهار سال پیش شروع می شد. این مقدار بدهی باشگاه ها نداشتند ولی الان سختگیری خوب است ولی جوری نباشد که افراط و تفریط باشد. الان با بقیه مربیان هم صحبت می کنیم مربیان می گویند بلا تکلیف هستیم. بازیکن بلا تکلیف، مربی بلاتکلیف انشاالله هر چه زودتر تکلیف روشن شود.

سرمربی سپاهان درباره دیر شروع شدن و فشار برای به موقع تمام شدن لیگ اظهار داشت: در نیم فصل دوم لیگ هجدهم یکی از تیم های که ضربه خورد تیم ما بود به این خاطر که لیگ دو ماه تعطیل شد و بازیها پشت سرهم و پرفشار بود. اگر خوب برنامه ریزی کنیم همه چیز مشخص می شود.

انشاالله کیروش به زودی باز می گردد.

او در خصوص محرومیتش گفت: این سوالات حاشیه ای را نپرسید چون بیات شده اند!

وحید امیری بازیکن خوبی است، تیم هایی زیادی دوست دارند او را به خدمت بگیرند و در لیست ما بود اما اینطور نبود که با هم توافق کرده باشیم. به هر حال ما آدم دروغ بگوییم.

درباره بازیکنان جوان    هر جا که بروم دنبال اثر گذاری هستم. ببینید چند سال است که از استقلال دور هستم اما بازیکنانی مانند کریمی، حسینی و ... از زمان من در این تیم حضور دارند و هنوز هم هستند. در سپاهان هم تلاش کرده ام یک تیم سایه درست کنم تا دو- سه سال دیگر این تیم به مشکل برنخورد.این بازیکنان جوانی هم بازیکنان خوبی هستند امیدواریم روز به روز پیشرفت کنند و به افتخارات سپاهان اضافه کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سپاهان امیرقلعه نویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری که فصل سختی را پشت سر گذاشته و هفته‌های زیادی به علت مصدومیت دور از میادین بود، از نیم فصل دوم به اسکواد پرسپولیس اضافه شد اما هیچگاه نتوانست در نقش یک بازیکن فیکس و کلیدی ظاهر بشود.

وحید امیری پس از اینکه پنالتی حساس هفتم برابر آلومینیوم اراک را از دست داد و به نوعی باعث حذف تیمش شد، در بازی سپاهان از روی نیمکت کار را آغاز کرد.

حالا پرسپولیس پس از اینکه عالیشاه از مصدومیت برگشت، این بار به علت محرومیت او را در اختیار ندارد و در این شرایط اوسمار اگر بخواهد از یک مهاجم سایه استفاده کند، باید بار دیگر وحید امیری را از ابتدا به میدان بفرستد و این اتفاق به شرایط و آمادگی این بازیکن بستگی دارد.

پرسپولیس هفته آینده بازی حساس و سختی را در قائم شهر و باید دید ترکیب این تیم با توجه به غیبت کاپیتان اول سرخ‌ها چه تغییری خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • مدافع سنگالی بازیکن کلیدی استقلال!
  • امیری در تلاش برای جانشینی عالیشاه در قائمشهر
  • امیری: لیگ هنوز تمام نشده است/ تا روز آخر تلاش می‌کنیم
  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران