Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، محمد شهریاری مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آب و برقابی شرکت آب منطقه‌ای استان تهران درباره جدیدترین شرایط سد لتیان اظهار داشت: فردا خروجی سد لتیان به ۷۰ متر مکعب بالاترین سطح خود خواهد رسید.

 وی در ادامه افزود: بر اساس دستورالعمل‌های بهره‌برداری با عنوان بهره برداری بهینه و مدیریت مخزن هر ساله بعد از کاهش ورودی‌ها و آبگیری مخازن که تراز ظرفیت به حداکثر می‌رسد عمل فلشینگ و باز کردن دریچه های تحتانی در برنامه قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهریاری درباره باز شدن دریچه های تحتانی سد لتیان بیان داشت: با توجه به کاهش شدن ورودی‌های سد طبق برنامه ریزی انجام شده دریچه تخلیه تحتانی باز و رسوب های ریز دانه ای که پشت جسم سد جمع شده تخلیه می شود.

 مدیر دفتر بهره برداری از تاسیسات آبی و برقابی در همین رابطه ادامه داد: با عمل فلشینگ و باز شدن دریچه ها بخش عمده ریزدانه ها تخلیه و عمر مفید سد افزایش می یابد همچنین از دریچه ها در تراز های پایین تر هم بتوانیم بهره‌برداری لازم را داشته باشیم.

 وی حجم آب ذخیره شده در مخزن سد لتیان را ۶۹ میلیون مترمکعب عنوان کرد و گفت این مقدار نسبت به۶۲ میلیون مترمکعب سال گذشته ۷ میلیون بهتر شده و فردا دبی خروجی طبق برنامه ریزی ۷۰ متر مکعب بر ثانیه خواهد بود.

 شهریاری درباره شرایط مسیل ها و رودخانه‌ها خاطرنشان کرد: این هشدارها به همه هم وطنان داده می‌شود تا از اتراق و نزدیک شدن به رودخانه‌ها و مسیل‌ها جداً خودداری کرده و برای تفریح اقامت و شنا کردن به مکان‌های ایمن مراجعه کنند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۸۹۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین

به گزارش خبرنگار مهر، آئین افتتاح فاز سوم کمربندی نسیم شمال حد فاصل چهارراه میرزا کوچک خان تا بلوار شهید باهنر و بهره برداری از ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی پیش از ظهر امروز یکشنبه برگزار شد.

فاز سوم محور نسیم شمال با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال و به طول ۲۴۰۰ متر با بهسازی وضع موجود، تعریض معبر، اصلاح شعاع قوس‌ها و اصلاح آب روها اجرا شده است.

همچنین در حاشیه این مراسم، ۱۴۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز شامل تاکسی، ون، مینی بوس و اتوبوس نیز با اعتباری بالغ بر ۱,۲۰۰ میلیارد ریال به شبکه حمل و نقل استان قزوین اضافه شدند.

کد خبر 6097132

دیگر خبرها

  • واقعیت فرونشست زمین در دریاچه مهارلو از دریچه دوربین مهر؛
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • بهره برداری از فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین
  • بهره‌برداری از دو طرح آبی در تابستان/از ماهیت سدچمشیر دفاع میکنیم
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • شهروندان در آذربایجان‌غربی در ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند
  • افزایش سطح آب رودخانه دز/ بوستان‌های ساحلی دزفول تخلیه شدند
  • بهره برداری از کانال آب‌رسانی در سپیدان
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند