Web Analytics Made Easy - Statcounter

راننده ایتالیایی و 24 ساله تیم یونی ورچوسی ریسینگ پیروزی مسابقه اول رقابت‌های فرمول دو بریتانیا را به دست آورد.

طرفداری - در مسابقه اول فرمول سه پیست سیلورستون، لوکا گیوتو در جدالی نزدیک نیکولاس لطیفی را شکست داد. گوانیو ژو، هم‌تیمی سال اولی گیوتو نیز مقام سوم را کسب کرد.

ژو که پول پوزیشن را کسب کرده در همان استارت مسابقه از گیوتو عقب ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکولاس لطیفی، راننده آزمایشی و ذخیره تیم فرمول یک ویلیامز که مسابقه را از خط چهارم آغاز می‌کرد موفق شد از هم‌تیمی خود، سرجیو سته کامارا سبقت بگیرد و به رانندگان ورچوسی نزدیک شود. پس از نبرد تاکتیکی دو تیم دو تیم تعویض لاستیک‌ها، گیوتو که یک دور دیرتر از لطیفی به پیت لین رفته بود با لاستیک‌های سرد در مقابل لطیفی قرار گرفت و کمی بعد رده نخست را به راننده کانادایی تقدیم کرد. گیوتو اما دست بردار نبود تا آنکی در نبردی جذاب رده اول را از لطیفی پس گرفت. این دو راننده برخورد کوچکی نیز با یکدیگر داشتند.

همچنین میک شوماخر، فرزند مایکل شوماخر در رده یازدهم مسابقه اول قرار گرفت. لازم به ذکر است یک رویداد فرمول دو از یک جلسه تمرینی، یک جلسه تعیین خط و دو مسابقه اصلی تشکیل می‌شود. در مسابقات دوم فرمول سه، 8 راننده برتر مسابقه اول با ترتیب برعکس در خط استارت مسابقه دوم قرار می‌گیرند. همچنین رانندگانی که در مسابقه اول رده‌های نهم تا آخر را کسب کرده بودند مسابقه دوم را با همان ترتیب رتبه‌شان در مسابقه اول آغاز خواهند کرد. رده‌بندی مسابقه اول فرمول دو بریتانیا به صورت زیر است:

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۰۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها

کارلو آنچلوتی و لوکا مودیچ به دستاوردهای ویژه‌ای در شب قهرمانی رئال رسیدند.

به گزارش ایسنا، رئال مادرید سی و ششمین قهرمانی خود را در لالیگای اسپانیا به دست آورد و چند هفته زودتر از موعد قهرمانی در لالیگا را قطعی کرد.

برای کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، این قهرمانی، دوازدهمین عنوان قهرمانی او در رئال بود تا او بالاتر از زین الدین زیدان (۱۱) قرار گیرد و تنها  میگل مونوز (۱۵) بالاتر از او باشد.

لوکا مودریچ هافبک رئال مادرید نیز بیست و پنجمین عنوان قهرمانی خود را با این باشگاه مادریدی به دست آورد و با مارسلو و کریم بنزما رکورددار رئال مادرید برابری کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • رکورد تاریخی رئال به نام مودریچ شد
  • جادوگر، جاودانه شد؛ لوکا مودریچ رکورد تاریخی در رئال مادرید را شکست!
  • روایت اسارت؛ از پیروزی اسرای ایرانی بر فرماندهان عراقی تا جرزنی بعثی‌ها
  • دیدار کارلوس ساینز، راننده فرمول یک با لوییس سوارز در میامی و هنرنمایی با توپ / فیلم
  • گل نیکولاس جکسون به تاتنهام روی ریباند ضربه ایستگاهی دیدنی پالمر (چلسی 2-0 تاتنهام)
  • ترزیچ: حالا فقط یک مساوی تا فینال فاصله داریم
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت دارم
  • لطیفی: به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت تمایل دارم
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس