Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی کارخانه در گفت و گو با ایسنا، درباره عملکرد تیم ملی والیبال در مسابقات لیگ جهانی والیبال گفت: در مرحله اول این مسابقات عالی ظاهر شدیم و توانستیم در بین ۱۶ تیم به جایگاه دومی دست پیدا کنیم. در مرحله دوم لیگ ملت‌ها خستگی بیش از حد بازیکنان باعث شد نتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و اگر کمی بیشتر هوشیار بودیم و از تمام ظرفیت‌های خود استفاده می‌کردیم می‌توانستیم جایگاه بهتری را به خود اختصاص دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اگر به بازیکنان جوان بازی داده می‌شد ممکن بود که همین مقام فعلی و جایگاه را نداشتیم و معتقدم که فاصله‌ی زیادی با تیم‌های بزرگ نداریم و باخت و بردها بر سر یک امتیاز بوده است.

کارخانه با انتقاد از نتیجه گرایی گفت: باید با سازندگی بتوانیم مقام بهتری را کسب کنیم و نتیجه گرایی باعث عقب افتادگی می‌شود. این اخلاق نتیجه گرایی باعث می‌شود فشار زیادی بر سرمربی باشد و نتواند تعویض‌هایی را که برای تیم لازم است انجام دهد که مبادا بازی را ببازد.

او بیان اینکه لهستان نمایش خوبی در این دوره از لیگ ملت‌های والیبال داشت، گفت: در مرحله مقدماتی به دلیل میزبان بودن ایران توانستیم که تیم لهستان را شکست دهیم و تیم لهستان در ایران نمایش خوبی را داشت ولی فشار تماشاگران به تیم حریف باعث شد که بازی را ببریم ولی اگر همین بازی در جای دیگری برگزار می‌شد ممکن بود نتیجه جور دیگری رقم بخورد.

کارخانه درباره عملکرد کادر فنی تیم ملی گفت: عملکرد کادر فنی خوب بوده است و معتقدم اگر سرعت عمل بیشتری در گرفتن استراحت فنی و یا تعویض می‌داشتیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم. اگر باختی صورت می‌گیرد عواملی مانند پازل در آن باخت سهیم هستند که ایراداتی هم می‌توان از کادر فنی گرفت.

این مربی باسابقه با تاکید بر اینکه باید گروه‌های ارزیابی از سوی فدراسیون برای ارزیابی عملکرد تیم ملی باید انتخاب شود، گفت: بعد از این باخت باید گروهی از سوی فدراسیون بسیج شود که تیم را ارزیابی کامل کنند و نقاط ضعف و اشتباهات را استخراج کنند که در رقابت‌های بعدی بتوانیم این ضعف را برطرف کنیم و موفق شویم.

او در پایان خاطر نشان کرد: امیداورم با زحمت فراوان؛ تلاش و هدف مند بودن بتوانیم نتایج بهتری را در دوره‌های بعدی کسب کنیم و باید عملکرد تیم را کارشناسی کرد و نقاط ضعف را درمان کنیم تا سر اختلاف یک یا دو امتیاز بازی را از دست ندهیم.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۱۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، میلاد تقوی در گفتگو با سرمربی تیم ملی والیبال گفت: در مقطع کنونی همه امکانات والیبال در اختیار تحقق یک هدف است؛ آن هم رسیدن به المپیک پاریس است، بنابراین آقای پائز، شما به عنوان سرمربی هر چه تصمیم بگیرید برای ما محترم و لازم الاجراست.   رئیس فدراسیون والیبال گفت: هر فردی بخواهد در مسیر رسیدن به المپیک مانعی ایجاد کند فدراسیون از او عبور خواهد کرد.   تقوی افزود: برای من چیزی جز خشنودی مردم ایران مهم نیست، بازی خوب و با غیرت بازیکنان می‌تواند مردم را خوشحال کند.   وی گفت: نتیجه در لیگ ملت‌ها قابل پیش بینی نیست، اما دوست دارم مردم از عملکرد شما راضی باشند، هر چند که عملکرد فدراسیون و تیم ملی از هم جدا نیست­­. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • خستگی و سرعت غیر مجاز دو عامل تصادفات پایتخت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است