Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی بدر شکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز، 23 تیرماه در جلسه کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی شهرستان ورزقان، با تأکید بر ایجاد سازوکارهای لازم مبنی بر مشارکت مردم در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی و نقش بی‌بدیل سازمان‌های مردم‌نهاد به‌عنوان نماینده افکار عمومی در این زمینه، اظهار کرد: حضور و نقش‌آفرینی تشکل‌های مردمی در عرصه عمومی جوامع، از شاخص‌های توسعه‌یافتگی است و بر این اساس باید بستر شکل‌گیری و فعالیت این تشکل‌ها بیش از پیش فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت رصد آسیب‌های اجتماعی و اقدام به‌موقع در پیشگیری و از بین بردن زمینه وقوع آنها نیز اشاره کرد و گفت: کشور ما به خاطر موقعیت جغرافیایی حساس خود و اهداف سلطه‌طلبانه استکبار جهانی در عرصه‌هایی مانند مواد مخدر، در معرض آسیب‌ها و چالش‌های جدی قرار دارد و دستگاه‌های متولی باید با تمام ظرفیت و با بهره‌گیری از توان مردم و با رویکرد فرهنگی برای مواجهه منطقی با این آسیب‌ها تلاش کنند.

بدرشکوهی، همچنین تبیین اهداف و چشم‌اندازهای بيانيه گام دوم انقلاب اسلامی نزد افکار عمومی و پیگیری تحقق آن با اولویت‌های در نظر گرفته شده را از اهم وظایف همه دستگاه‌ها بویژه دستگاه‌های آموزشی عنوان کرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی همچنین وضعیت اجتماعی و فرهنگی شهرستان ورزقان را خوب توصیف کرد و گفت: این شهرستان به دلیل صبغه فرهنگی و باورهای ارزشی حاکم در منطقه و تلاش‌های عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی در شرایط مناسبی از نظر فرهنگی و اجتماعی و در مسیر توسعه قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنای آذربایجان شرقی خبرگزاری بین المللی قرآن اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی نقش افرینی تشکل های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز

 شادی نیا اظهار کرد: در پی اعلام برخورد چندین دستگاه خودروی سواری در محدوده عوارضی بستان آباد - تبریز کارشناسان اورژانس به همراه پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی از مصدومیت ۱۰ نفر بر اثر تصادف زنجیره‌ای مذکور خبر داد و اضافه کرد: مصدومان این حادثه که شامل ۲ مرد ۶۵ و ۶۹ ساله و همچنین چهار زن ۶۵،۲۳،۷۹و ۴۵ ساله و نیز سه پسر بچه ۱۵،۱۳ و ۵ ساله به همراه یک دختربچه ۱۲ ساله بودند پس از خدمات درمانی در محل جهت درمان تکمیلی به بیمارستان‌های امام علی (ع) ارتش و امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

سرهنگ آبراهه رئیس پلیس راه آذربایجان شرقی علت حادثه را رعایت نکردن سرعت مطمئنه اعلام کرد و با اشاره به بارش باران و لغزندگی جاده‌های استان اظهار کرد: شرایط بارانی نیازمند توجه بیشتر به جاده و کاهش سرعت مطابق با شرایط هواست.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • توسعه‌یافتگی در جامعه با اتصال دانشگاه و صنعت محقق می‌شود
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • افزایش ۱.۵ برابری فضای ورزشی در مدارس آذربایجان شرقی