Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@04:43:43 GMT

تصویر عجیبی که مریخ نورد ناسا تهیه کرد! +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۲۲۰۲

تصویر عجیبی که مریخ نورد ناسا تهیه کرد! +فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سال‌هاست که سیاره مریخ محل مناقشه بر سر وجود حیات و حتی حضور فرازمینی‌ها است. همین ماه پیش بود که پرفسور «بریان کوکس» مدعی شد دهانه بزرگ ۹۰۰ مایلی که روی سیاره مریخ پیدا شده است می‌تواند محل زندگی فرازمینی‌ها باشد. اما اکنون تصویر عجیب دیگری که به تازگی مریخ‌نورد ناسا از روی این سیاره تهیه کرده خبرساز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این تصویر یک شی سیاه رنگ عجیب که در آسمان این سیاره شناور است دیده می‌شود.

بنا به ادعای نظریه‌پردازان توطئه این شی سیاه‌رنگ احتمالاً یک موجود در حال پرواز روی این سیاره سرخ بوده است. «تیلور کلاک نر»، آدمین کانال یوتیوب secureteam۱۰ یک ویدئو از این عکس تهیه و در تاریخ ۵ ژوئن در کانال خود به انتشار گذاشت. او در این ویدئو گفت: " آنچه در این ویدئو دیده می‌شود می‌تواند یک پرنده یا نوعی سوسمار بالدار باشد. ظاهراً دارای بال‌های بزرگی است که از این فاصله مشخص است در حال بال و پر زدن است. برخی می‌گویند احتمالاً نوعی موجود در حال پرواز است، من مطمئن نیستم، اما می‌دانم چیزی در آسمان است."

این ویدئو که از زمان انتشار تاکنون ۲۵۰۰۰۰ بیننده داشته با واکنش کاربران نیز همراه بوده است. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: "من فکر می‌کنم که دولت یا ناسا این عکس را در یک بیابان تهیه کرده تا مردم تصور کنند که روی مریخ بوده است. این یک پرنده و به احتمال زیاد یک شاهین بوده است. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

گمانه زنی های عجیب نظریه پردازان توطئه در مورد عکس تهیه شده از مریخ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مریخ جذاب ترین ها مریخ مریخ نورد ناسا فرازمینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۲۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال

عمرو ورده یکی از بازیکنان خارجی بود که در تابستان سال قبل بحث حضور او در استقلال مطرح شد. ظاهرا این بازیکن مصری در فهرست نکونام قرار داشت، اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

به نوشته العین، این بازیکن مصری جنجالی داستان بسیار عجیبی دارد به طوری که در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده است.

عمرو ورده علاقه عجیبی به عوض کردن باشگاه دارد به طوری که استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است. او تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد بدون آن که مقصد بعدی خود را مشخص کند.

البته ورده از نظر فنی بازیکن بسیار خوب و تاثیرگذاری است به طوری که در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی توانست ۵ گل به ثمر برساند و ۴ پاس گل هم بدهد، اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • پنج نشانه‌ای که شاید وجود موجودات فرازمینی را ثابت کند
  • آیا ناسا نشانه‌هایی قطعی از حیات فرازمینی پیدا کرده است؟
  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • تقویم نجوم ۱۴۰۳ (بخش هفتم) + دانلود جدول رصد
  • تقویم نجوم 1403 (بخش هفتم) + دانلود جدول رصد
  • ده نشانه بحث‌برانگیز از وجود حیات فرازمینی
  • ماه و سیاره مریخ به یکدیگر نزدیک می‌شوند
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • داستان عجیب بازیکن مورد علاقه استقلال