Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از سمنان، سید حسن حسینی شاهرودی، نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی عصر روز گذشته 22 تیر در نشست شورای اداری میامی با اشاره به اینکه ایران دارای ظرفیت‌های فراوان در بخش‌های مختلف است گفت: می‌توان از این توانمندی‌ها برای کاهش وابستگی به نفت استفاده کرد که مهم‌ترین راهکار برای خروج از وابستگی به اقتصاد نفتی رونق تولید و اشتغال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در خصوص تجاوز یک فروند پهپاد آمریکایی به حریم هوایی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دشمنان برنامه‌هایی برای ضربه زدن داشتند، اما اقدام به موقع نظامیان هوشیار کشور این نقشه را در نطفه خفه کرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه هیات‌های مختلفی برای وساطت در مساله برجام واردکشور می شوند، اذعان کرد: حضور این هیات‌ها نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به شرایط پیش آمده پس از بروز رانش در روستای حسین آباد کالپوش، اذعان کرد: در جریان رانش زمین و بارش شدید برف و بوران روزهای نخست سال در کالپوش، مردم و دستگاه‌های اجرایی حضور فعالی داشتند که در این راستا باتوجه به گذشت چندماه از رانش زمین در روستای حسین آباد کالپوش، هنوز برخی از وعده‌های مسئولان محقق نشده و نیازاست تلاش واقدام جدی برای ساماندهی وساخت وساز انجام شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی درمجلس شورای اسلامی با اشاره به پاسخگویی مدیران شهرستان نسبت به بودجه ابلاغی گفت: اگر شهرستان‌ها سهم واقعی خود را دریافت نکرده باشند پس از اعلام، پیگیری های لازم برای تحقق آن انجام خواهد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بهسازی محورهای مواصلاتی شهرستان میامی را ضروری دانست و افزود: برای آسفالت جاده میامی به جیلان ۲۰ میلیارد ریال تخصیص داده شده و قرارداد مربوطه نیز بسته شده که در گام دوم از کلاته خیج به راه آهن جیلان با پیمانکار قراداد بسته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن رونق تولید راهکار وابستگی به نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد

به گزارش خبرنگار مهر، جمال صالح زاده بعد از ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: در سفر رئیس جمهوری به شادگان ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده که این مبلغ می‌تواند رونق خاصی به حوزه گردشگری شهرستان داشته باشد.

وی به ریل گذاری شهرستان شادگان در سال جدید در اولین جلسه شورای اداری اشاره کرد و ادامه داد: از مجموعه شورای اداری این شهرستان انتظار می‌رود با تعیین اولویت‌های پیگیری ادارات شهرستان به صورت تیمی و در یک راستا باشد که این موضوع با سرعت عمل بیشتری به نتیجه برسد.

صالح زاده بیان کرد: یکی از موضوعات مهم شهرستان ۲۵ درصد معافیت سود بازرگانی برای بندر شادگان در مراحل پایانی قرار گرفته که می‌طلبد این مصوبه در سطح وزارت اقتصاد و امور دارایی پیگیری شود.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلفی در سال گذشته در حوزه‌های بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، عمران شهری و روستایی و… به بهره برداری رسیده بود،

وی گفت: از مهمترین پروژه‌های به جا مانده در شادگان تصفیه خانه آب دارخوین که سالیان سال راکد بود که با دستور آیت الله رئیسی افتتاح شد.

کد خبر 6089183

دیگر خبرها

  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • راهکار ساماندهی وضعیت خودرو از نگاه معاون علمی ریاست جمهوری
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • جهش تولید به نهضت مردم نیاز دارد
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار
  • ضرروت ایجاد برابری بیشتر در توزیع ابزار تولید
  • تنوع کشت گیاهان دارویی رونق‌بخش اقتصاد در کردستان