Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد زاده رحمانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: علاوه بر تخصیص امکانات یاد شده، محلی برای پخت و پز و روشن کردن آتش ویژه گردشگران اختصاص می‌یابد تا از بروز آتش سوزی در این روستا جلوگیری شود.

وی، روستای بیدان پنج را بدون دهیاری خواند و بیان کرد: رفع مشکل گاز رسانی و ارتباطات برای این روستا در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول شهرستان بافق همچنین تصریح کرد: بیدان پنج در آینده نزدیک به یکی از قطب‌های کشاورزی و تولیدات دامی شهرستان بافق تبدیل می شود.

فرماندار بافق در رابطه با مشکل کمبود آب و ریزش قنات های این روستا نیز افزود: این موضوع در دستور کار مرمت و احیای قنوات و ایزولاسیون انهار قرار می‌گیرد.

مزارع و مراتع روستای خوش آب هوای بیدان پنح بافق در تیر ماه جاری، سه هفته متوالی طعمه حریق شد و نزیک به ۲۰ میلیارد ریال خسارت وارد کرد.

علت آتش سوزی از سوی رئیس منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان بافق روشن کردن آتش توسط گردشگران و رعایت نکردن نکات ایمنی اعلام شد.

روستای بیدان پنج واقع در حوزه دهستان سبزدشت در فاصله ۱۳۰ کیلومتری شهر بافق واقع شده و مرکز شهرستان ۵۰ هزار نفری بافق در فاصله ۱۲۰ کیلومتری جنوب شرق یزد قرار دارد.

۷۵۴۳/‏‬ ۶۱۹۷

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش سوزی مراتع بافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۳۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق

ولی الله جعفری پور رئیس هییت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی شهرستان بافق گفت: مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق با حضور ۲۴ تیم به صورت دوره‌ای و تیمی برگزار شد.

او افزود: این مسابقات به همت هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق برگزار شد.

جعفری پور گفت: در پایان سادات شیطور، دختران ریحانه و دختران آفتاب به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستا‌های تختان و خربزان دهلران در حال انجام است
  • رفع آسیب‌های زیرساختی به روستاهای دهلران در دستور کار
  • اختصاص عوارض آلایندگی به کهگیلویه و بویراحمد