Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@22:24:03 GMT

علت تیراندازی‌های شب گذشته در جنت‌آباد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۴۰۴۸

علت تیراندازی‌های شب گذشته در جنت‌آباد

به گزارش جهان نيوز، شب گذشته یکی از تیمهای عملیات کلانتری 138 جنت‌آباد حین گشت‌زنی نامحسوس در حوزه استحفاظی این کلانتری به یک دستگاه خودروی تیبا با سه سرنشین مشکوک شده و به صورت نامحسوس این خودرو را زیر نظر گرفتند. تیم انتظامی با توجه به ظن قوی بر احتمال بروز فعالیت مجرمانه توسط سرنشینان تیبا، خودروی مذکور را به مدت پنج ساعت زیر نظر قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه رصد، خودروی تیبا در یکی از خیابانهای فرعی منطقه جنت‌آباد شمالی پارک کرد و دو نفر از سرنشینان قصد داشتند به صورت پنجره‌رَوی داخل یک خانه شوند که تیم عملیات با نزدیک شدن به این سارقان وارد عمل شد، آنها نیز به محض رؤیت پلیس از منزل مدنظر فاصله گرفته و با خودرو اقدام به فرار کردند.

سرانجام مأموران پس از چند دقیقه تعقیب و گریز در همان منطقه، با شلیک چند تیرهوایی موفق به بازداشت آنها شدند.سرهنگ سعید لشینی؛ رئیس کلانتری 138 جنت‌آباد با اعلام این خبر گفت: این متهمان از سارقان سابقه‌دار در این منطقه هستند و با خود، آلات و ادوات سرقت به همراه داشتند.

وی تصریح کرد: این سارقان تاکنون به 6 مورد سرقت اعتراف کرده‌ و برای تکمیل تحقیقات تحویل پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت شده‌اند.رئیس کلانتری 138 جنت‌آباد متذکر شد: خوشبختانه با ورود به موقع تیم انتظامی این سرقت ناکام ماند.

منبع: تسنیم کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از شناسایی و دستگیری ۴۳ سارق خودرو طی فروردین ماه سال جاری در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزالله ملکی اظهار کرد: با انجام اقدامات پلیسی و در عملیات‌های جداگانه در فروردین ماه امسال، ۴۳ سارق خودرو توسط پلیس آگاهی در سطح استان گیلان شناسایی و دستگیر شدند و بر اساس تحقیقات انجام شده این افراد به ۶۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

وی افزود: در این راستا، ۵۱ دستگاه خودرو پراید، یک دستگاه پژو پارس، یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پیکان وانت، یک دستگاه پژو ۲۰۷ و یک دستگاه پژو ۲۰۶ سرقتی کشف شد.

وی با بیان اینکه سرقت خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل در گیلان ۲۱ درصد کاهش داشته است، خاطرنشان کرد: سارقان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی گیلان، رعایت نکات حفاظتی و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس را مهمترین عامل سوءاستفاده سارقان دانست و تصریح کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این موضوع مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان انتظامی دنبال می‌شود.

کد خبر 747602

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان و کشف ۲۶ فقره سرقت در شهرستان خرم‌آباد
  • انهدام باند سارقان در خرم‌آباد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • دستگیری سارقان وسایل منزل در نیشابور
  • تیراندازی در خنداب برای عملیات تعقیب و گریز سارقان مسلح بوده است
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند