Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم شیروان با اشاره به اینکه ۱۴ ماه است که بزرگترین قدرت اقتصادی و نظامی دنیا سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ملت ایران تحمیل کرده است، اظهار کرد: تحریم‌هایی که اگر علیه هر ملت دیگری انجام می‌شد، آن ملت از پای در می‌آمد، اما ملت قهرمان، مقاوم، غیور و هوشمند ایران در این ۱۴ ماه با قدرت مقابل آنها ایستادگی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهم اظهارات رئیس جمهور را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*آمریکا در هر مسیری که حرکت کرد چه مسیر اجتماعی، چه سیاسی و چه حقوقی شکست خورد. در سازمان ملل و اجتماعات گوناگون در هفته اخیر در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی هیچ کشوری به آنها اعتنا نکرد. در اجلاس شورای حکام هم جز آمریکا و یکی دو کشور دیگر تمام کشورها از ایران حمایت کردند. این به معنای موفقیت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

*در دادگاه بین‌المللی که از آمریکا شکایت کردیم، در مرحله اول آمریکا محکوم شد. افکار عمومی دنیا آمریکا را محکوم کرد. آنها در منطقه ما در افغانستان، عراق، سوریه و یمن شکست خوردند. اگر کسی ادعا کند ملت ایران در سایه فشارهای وارده دچار تزلزل شده است، حرفی ناروا، ناصحیح و دروغ گفته است.

*مردم ایران اگر کسی امروز ادعا کند ملت ایران در سایه این فشارها در اراده‌اش تزلزلی ایجاد شده این سخن ناروا و دروغ است. اگر کسی امروز مدعی شود که در ایران اسلامی نظام و ملت و دولت ما ناکارآمد است و نتوانسته به مشکل مردم توجه کند سخنی ناروا است در کشور مشکل داریم و در شرایط سختی زندگی می‌کنیم دست به دست هم دادیم و از مشکلات عبور خواهیم کرد.

*مردم عزیز شیروان و خراسان شمالی در این مدت ۱۴ ماهی که فشار تحریم بر ما شدید شد آیا بدهی خارجی ما کاهش یافته؟ اگر کاهش یافته یعنی ملت ما پیروز بوده در سال ۹۶ ما ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون بدهی داشتیم امروز ۹ و نیم میلیارد بدهی خارجی داریم حدود ۲۵ درصد بدهی خارجی ما کاهش پیدا کرده و با وجود سختی به سمت خارجیان و صندوق‌های بین‌المللی دست دراز نکردیم و روی پای خود ایستادیم و در عین حال بخشی از بدهی سال‌های گذشته را هم تامین کردیم.

*در این یکسال علیرغم سختی‌ها بیکاری کاهش یافته و اشتغال افزایش یافته همه باید کنار هم از توان یکدیگر استفاده کنیم تا جوانان و مردان و زنان ما مشغول کار و تلاش باشند از بیکاری فاصله بگیرند آیا از سال قبل تا الان بیکاری ما کاهش یافته یا افزایش پیدا کرده آمار بیکاری پارسال ۱۲.۱ درصد بوده الان ۱۰.۸ درصد است و ۳۲۱ هزار اشتغال از بهار پارسال تا امسال ایجاد  شده است

*امام رضا (ع) با درایت و هوشمندی در مسیر سیاسی که انتخاب کردند و روشی که در آن شرایط بسیار سخت در حکومت عباسی اتخاذ کردند، توانستند در این دیار مردم را به راه حق هدایت کنند. امام هشتم رهبر ماست و ما در پناه این امام در برابر همه قدرت‌ها می‌ایستیم و پیروزی نهایی متعلق به ملت ایران است.

این خبر درحال تکمیل شدن است...

2727

کد خبر 1279477

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی تحریم اقتصادی ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ترکیه لیگ برتر نوزدهم محمدعلی نجفی دادگاه ارز دیجیتال میترا استاد خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد

آفتاب‌‌نیوز :

اصغر جهانگیر، سخنگوی جدید قوه قضاییه در نخستین نشست خبری خود در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت بابک زنجانی گفت: با توجه به همکاری وی و اینکه او بیش از ۱۰ سال در حبس بوده است و اموال این فرد در خارج از کشور شناسایی شد و با اعزام کارشناسان و ارزیابی و صحت‌سنجی، همه اموال از خارج از کشور بازگردانده شد، درخواست عفو محکوم علیه توسط دادگستری استان تهران از ریاست قوه قضائیه مطرح شد و با تأیید و موافقت رهبر معظم انقلاب حکم اعدام وی نقض و حکم وی به ۲۰ سال حبس تبدیل شد.

بابک زنجانی یکی از بزرگترین اختلاس‌گران ایران است. نام او در جریان فعالیت‌های کلان مالی مرتبط با دور زدن تحریم‌های بین‌المللی ایران و مسدود شدن مبالغ ارزی وی در بانک‌های خارجی در دوران دولت محمود احمدی‌نژاد مطرح شد.

زنجانی در سال ۱۳۹۲ توسط دادستانی کل کشور به اتهام بدهی بانک مالزی متعلق به وی که از وزارت نفت ایران سپرده داشت، بیش از دو و نیم میلیارد یورو به وزارت نفت و بانک مرکزی بدهکار شد و همچنین اخلال در نظام اقتصادی پنج ماه زودتر از سر رسید بدهی و با عوض شدن دولت ایران بازداشت شده بود.

دیگر خبرها

  • پرونده ب_ز بسته شد؛ حالا نوبت به کرسنت است
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • تحریم سپاه توسط غربیان گویای سلامت کار پاسداران است
  • چرا ایران تحریم‌ناپذیر است؟
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد
  • نگاهی به تمام جنجال‌های کریمی قدوسی | گاف تاریخی نماینده مشهد چه بود؟
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • توسل به ابزار تحریم خللی در عزم ایران ایجاد نمی‌کند
  • وزیر صمت: با وجود تحریم ۱۵۳ میلیارد دلار تجارت خارجی داریم