Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@01:41:15 GMT

ایجاد تالار گفت‌وگوی گندم در ارزوئیه

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۴۴۲۸

ایجاد تالار گفت‌وگوی گندم در ارزوئیه

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا محمد حسینی مدیر تعاون روستایی شمال استان کرمان امروز در نشست خبری گفت: شرکت تعاون روستایی کشور از لیست خصوصی‌سازی خارج شده و شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در راستای خصوصی‌سازی به شبکه تعاون روستایی در روز‌های آینده واگذار می‌شود.

وی بیان داشت: این مسئله می‌تواند تاثیر زیادی در انجام فعالیت‌ها و خدمات به جامعه کشاورزی و روستایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تعاون روستایی شمال استان کرمان عنوان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که مجموعه ما در دستور کار دارد تشکیل نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی نو در راستای ایده‌های نو و خدمات بهتر به جامعه مانند ایجاد تشکل گیاهان دارویی در استان، دانه‌های روغنی، محصولات گلخانه‌ای، دام سبک، زنان روستایی و شرکت‌های دانش‌بنیان است که با راه‌اندازی آن‌ها بتوانیم یکسری فعالیت‌های نو را برای مردم راه‌اندازی کنیم.
انتهای پیام/ی

ایجاد تالار گندم در استان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه

حسین رضایی امروز با حضور رحمانی معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری در دیدار با پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران و سعدلو مدیر درمان مجتمع مس سرچشمه رفسنجان گفت: این گروه جهادی با نیت و میل خدمت به مردم و نیز تحمل سختی‌ها سعی می‌کند گرهی از مشکل مردم باز کند که یقینا مورد رضایت پروردگار و بندگانش واقع خواهد شد.

محمود پورقاسمی مشاور جهادی حوزه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران هم در این دیدار به گزارش عملکرد خدماتی که طی دو سال اخیر از سوی گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه انجام شده اشاره کرد و افزود: با روحیه جهادی برآمده از متن دین، با همکاری همه واحد‌های مجتمع مس سرچشمه و گروه جهادی شهدای صنعت مس با هدف محرومیت زدایی و خدمت رسانی هدفمند به اقشار نیازمند جامعه و نیز ترویج گفتمان حرکت‌های جهادی شروع به کار کردیم و طی دو سال اخیر خدمات ارزنده‌ای در حوزه‌های متخلف عمرانی، علمی، درمانی و ... نثار این خانواده‌های بی بضاعت شد.

وی افزود: در سال ۱۴۰۱ به میزان ۵۳ هزار و ۸۰۹ مورد خدمت در بخش‌های دندانپزشکی، پزشکی و پرستاری، دامپزشکی، آموزشی، سبدکالا و ... در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت مس در نقاط محروم استان کرمان و سیستان و بلوچستان انجام شد.

پورقاسمی بیان کرد: همچنین با افزایش خدمات طی پارسال، ۱۱۲ هزار و ۸۵۲ مورد خدمت در انواع مختلف پزشکی، دندانپزشکی، دامپزشکی، عمرانی، جهیزیه، سبد کالا، هدیه کفش، بیمارستان صحرایی و اهدای کالاپزشکی و دیگر خدمات انجام شد.

وی تصریح کرد: سال قبل بالای ۱۴ اردوی جهادی و درمانی برگزار کردیم و امسال هم نخستین اردوی درمانی را قرار است برای خانواده‌های تحت پوشش موسسه‌های خیریه‌ها و مراکز نیکوکاری ارائه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • راه اندازی بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بازارچه مشاغل خانگی در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • افزایش 6500 میلیارد ریالی قراردادهاي فافق
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳