Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از اعطای ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی در خراسان رضوی از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، محمد سنجری اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در راستای اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال به فعالان این بخش پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: شرکت‌های تعاونی نقش و جایگاهی ویژه در زمینه رونق تولید و اشتغال استان داشته‌اند و بخش تعاون به عنوان بخش مردمی اقتصاد در توسعه اشتغال، فقرزدایی و گسترش عدالت اجتماعی نقش و تاثیر بسزایی دارد.

وی افزود: همه ما باید رفتارها و تصمیمات غلط خود در رابطه با تولید و فضای کسب و کار را اصلاح کنیم تا در شرایط افزوده‌شدن مشکلات حوزه کسب و کار شاهد عدم اثرپذیرب تحریم‌ها در حوزه تولید باشیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با اشاره به نهادینه شدن حضور بانوان در پست‌های مدیریتی، بیان کرد: ۴۹.۵ درصد جمعیت استان بانوان هستند و در خراسان رضوی زنان ۲۶ درصد اعضای شوراهای شهر و روستا را تشکیل می‌دهند و ۲۰ درصد نرخ مشارکت اقتصادی نیز متعلق به این گروه از جامعه است و باید تلاش کنیم بستر حضور بانوان را بیش از پیش افزایش دهیم.

سنجری تصریح کرد: در حال حاضر ۵۷۸ تعاونی فعال در سطح استان داریم و تعداد ۶ هزار نفر عضو این تعاونی‌ها هستند.

وی تشکیل تعاونی‌های بانوان در سال گذشته را به عنوان یکی از اقدامات خوب و موثر در مسیر توسعه اقتصاد مقاومتی برشمرد و تاکید کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی در راستای اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال به فعالان این بخش پرداخت شده است و حمایت‌ها در این حوزه تا حد توان ادامه می‌یابد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مشاغل خانگی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی

با دستور استاندار خراسان رضوی تیمارگاه حیات وحش استان و معین شرق کشور راه‌اندازی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امروز و در جریان بازدید خود از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی که به مناسبت هفته زمین پاک صورت گرفت، دستور احداث تیمارگاه حیات وحش استان را صادر کرد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید با اشاره به ضرورت فرهنگ‌سازی، اطلاع‌رسانی و آموزشی در حوزه محیط زیست، گفت: با ارتباطی که از طریق این محورها برقرار می‌شود مدیریت این حوزه راحت‌تر پیش خواهد رفت.

وی بیان کرد: محیط‌زیست یک زیرساخت لازم برای همه فعالیت‌هاست که هم برای حال و هم برای آینده ضرورت دارد. نظری بر روان‌سازی و تسریع در صدور مجوزها تاکید و بیان کرد: در محیط زیست نگاه ایجابی باید وجود داشته باشد.

گفتنی است؛ در این تیمارگاه، حیات وحش از جمله پرندگان آسیب دیده تیمار شده و پس از بهبودی به محیط زیست برخواهد گشت.

 استاندار خراسان رضوی در برنامه امروز خود از بخش‌های مختلف اداره کل محیط زیست استان بازدید کرد و از نزدیک در جریان فعالیت این حوزه قرار گرفت.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • برپایی جشنواره بیتا در یزد
  • تعاون راهکاری علمی، عملی و عقلی برای مشارکت مردم در تولید
  • راه‌اندازی تیمارگاه حیات وحش در خراسان رضوی
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تعاونی های تولیدی، محور اقدامات بخش تعاون هستند
  • تحقق ۱۲۹ مصوبه از سفر اول دولت سیزدهم به خراسان رضوی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد