Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ خواجه ای  در شواری بانکهای استان با محوریت مناطق سیل زده پلدختر  با بیان اینکه تاکنون ۳۱هزارواحدمسکونی سیلزده به بانکهای عامل معرفی شده اند اظهار کرد: تاکنون بیش از۲۱هزارواحدمسکونی بابانکهای عامل عقدقراردادنموده اندکه مبلغی بالغ بر۴۰۰  میلیارد تومان به مردم سیل زده استان لرستان، پرداخت شده است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان اینکه بیش از ۱۷ هزارواحدمسکونی سیل زده کمک بلاعوض دریافت کرده اند  ،افزود:  بیش از۷۳میلیاردتومان کمک بلاعوض به مردم سیل زده استان لرستان پرداخت شده است .

خواجه ایی بیان اینکه تاکنون کارعملیات تعمیر۱۳هزارو چهارصدواحدشروع شده است ،خاطر نشان کرد :عملیات تعمیر ۷هزار واحدمسکونی به پایان رسیده است .

رئیس ستادهماهنگی بازسازی  لرستان درخصوص آمار ساخت واحدهای احداثی  درسطح استان ،گفت: کار آواربرداری ۵هزارو ششصدو دوازده واحد به پایان رسیده و عملیات پی کنی بیش از ۴هزارویکصد واحد به انجام رسیده است .

او با بیان اینکه کارآرماتور بندی بیش از یک هزارو هشتصد واحد به انجام رسیده است ،یادآورشد: عملیات اجرایی یک هزارو سیصد فنداسیون در سطح استان به اتمام رسیده است .

خواجه ای باابیان اینکه کاراجرای اسکلت پانصدو پنجاه واحدبه اتمام رسیده است ،عنوان کرد: عملیات دیوارچینی  بیش از ۲۴۰ واحد به اتمام رسیده است .

او با قدردانی از زحمات بانکهای عامل درپرداخت به موقع تسهیلات بازسازی به مردم سیل زده استان لرستان،  گفت: با تداوم همدلی و همکاری با بانکهای عامل و شتاب بخشیدن به روند ساخت و ساز،واحدهای احداثی را هرچه سریعتر به مردم سیل زده استان لرستان تحویل دهیم .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ساخت و ساز سیل لرستان عامل بانکهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:در منطقه ویژه اقتصادی ازنا،اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.
فرزاد محمدی افزود:طرح فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و تا دو یا سه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
وی گفت:این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد و پیشرفت بسیار خوبی دارد که تا چند ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.
فرزاد محمدی با بیان اینکه توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است، افزود:برای  رفع موانع تکنولوژی و فنی، واحدهای صنعتی احیا شده که وطیفه و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است که فن‌بازار در استان تشکیل شد.
مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت:هم اکنون نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.
وی گفت:در استان چندین واحد صنعتی دانش‌بنیان شده و با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.




دیگر خبرها

  • صدور الکترونیکی مجوزها بدون نظارت آسیب‌زا می‌شود
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • معرفی بیش از ۹۷۰۰ گیلانی برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • زنگ خطر کاهش رشد جمعیت در خوشاب
  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت