Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@00:11:03 GMT

نشست مشترک کمیته داوران با دپارتمان داوری AFC

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۶۹۴۹

نمایندگان دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا صبح امروز در محل فدراسیون فوتبال با سرپرست دبیرکلی و رئیس کمیته داوران دیدار کردند.

به گزارش ورزش سه از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست که با حضور هیرو کازو آبه – مسئول توسعه دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا ، ساموئل یواو – مدیر توسعه دپارتمان ، ابراهیم شکوری – سرپرست دبیرکلی، هدایت ممبینی – رئیس کمیته داوران، ایرج احمدی و دانیال مرادی برگزار شد، گزارش کاملی از آخرین وضعیت داوری فوتبال ایران و فعالیت های صورت گرفته ارائه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین نمایندگان AFC پرسش هایی را درباره جزئیات فعالیت داوران در لیگ های فوتبال ، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان مطرح کردند.


در ادامه هدایت ممبینی، رئیس کمیته داوران در این نشست گزارش تفصیلی از آخرین وضعیت داوران فوتبال کشور، برگزاری دوره های آموزشی و ساختار کمیته و دپارتمان داوران فدراسیون ارائه کرد و به تشریح جزئیات و مشروح فعالیت های دپارتمان داوران پرداخت.

 

هیرو کازو آبه و ساموئل یواو نمایندگان دپارتمان داوری کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره ارزیابی عملکرد دپارتمان در یک سال گذشته، همچنین عملکرد داوران ایرانی در رقابت های بین المللی، چگونگی افزایش سهمیه داوران الیت ، چگونگی افزایش ناظران و مدرسان داوران بین المللی و شیوه عملکرد آکادمی داوران در آسیا را برای حاضرین تشریح کردند.


در پایان این نشست نمایندگان دپارتمان داوری AFC از جامعیت اطلاعات ارائه شده و همچنین فعالیت های مطلوب کمیته داوران فدراسیون فوتبال ایران قدردانی کردند.

 

ای اف سی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری کمیته داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ای اف سی فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام سایت رسمی فدراسیون فوتبال، با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان برای ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر خواهند شد.
چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی به دیدار هم رفتند، که این مسابقه با نتیجه مساوی و بدون گل به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بررسی کردیم: ابهامات حکم جنجالی عبدالله!
  • متئو لاهوز: به خاطر زدن تونل افتخار برای رئال مادرید، محروم شدم!
  • برزگر: بعضی هواداران با سلاح سرد بازی‌ها را تماشا می‌کنند!
  • احضار دو مسئول پرسپولیس وسپاهان به کمیته انضباطی
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • جام جهانی از تمام داوران فوتبال ایران گرفته شد | اعتراف مهم افشاریان؛ بله ما نتوانستیم
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان