Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:10:17 GMT

تنگ براق اقلید جذاب اما غرق کننده

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۱۵۳

تنگ براق اقلید جذاب اما غرق کننده

یکی از کسانی که شامگاه شنبه ۲۲ تیرماه ۹۸ در این تفرجگاه غرق شد، جوانی ۳۰ ساله است.
رئیس اورژانس ۱۱۵ شهرستان اقلید گفت که این جوان ۴ ساعت زیر آب مانده بود که پس از بیرون کشیدن پیکرش از آب، هیچ گونه علائم حیاتی نداشت و تلاش‌های نیروهای اورژانس برای نجات او ثمر بخش نبود.
محمد مهدی مسعودی از مردم و گردشگران درخواست کرد از شنا در مناطق ممنوعه جدا پرهیز کنند و به دلیل بالا بودن سطح آب ناشی از بارندگی‌های اخیر، نسبت به رعایت موارد ایمنی اهتمام ورزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تنگ براق از توابع بخش سده شهرستان اقلید است.
شهرستان اقلید در فاصله ۲۶۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
۱۸۷۶
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقلید غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 14 هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون دختر مولانا در فیلم «مست عشق» ایفای نقش کرده است، سری زدیم به گفتگویی که او هشت سال قبل با تلویزیون ترکیه درباره چگونگی شروع فعالیت سینمایی و تلویزیونی‌اش داشته است. ارچل که این روزها روی پرده سینماهای ایران است ۳۰ سال دارد و اولین بار با سریال «دیوانه در کلاس درس دانشگاه» کار خود را آغاز کرد اما این سریالِ «دختران آفتاب» و نقش سلین ییلماز بود که او را به شهرت در ترکیه رساند و سپس با سریالهایی مثل «عشق حرف حالیش نمیشه»، «مروارید سیاه» و «تو در خانه‌ام را بزن» به شهرتی بسیار در میان طرفداران سریال‌های ترکی در سرتاسر جهان رسید. روایت او را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • نهنگ تک‌شاخ براق به فضا می‌رود
  • جذاب ترین مسابقات فوتبال در سال 2024 (تاکنون) / فیلم
  • روایت ستاره جذاب «مست عشق» از ورودش به بازیگری
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • لحظاتی جذاب از جادوی لوکا مودریچ در مستطیل سبز / فیلم
  • حقایق مهم و جذاب درباره سلامتی بدن
  • امام جمعه شهر بلوک شهرستان جیرفت در اثر تصادف با آمبولانس درگذشت
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • تصادف مرگبار در شهرستان گتوند
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم