Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@16:08:07 GMT

سهل انگاری، زمینه ساز فعالیت مجرمانه است

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۲۱۵

سهل انگاری، زمینه ساز فعالیت مجرمانه است

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: سهل انگاری مردم نسبت به اصول ایمنی و امنیتی ، زمینه ساز فعالیت مجرمانه است.

سرهنگ محمدحسین باباکلانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان با اشاره به دستگیری از سارقین موتورسیکلت و خودرو و کلاهبرداران حساب های بانکی در نجف آباد اظهارداشت: پلیس تمام تلاش خود برای دستگیری سارقین و افزایش امنیت عمومی بکار گرفته اما هوشیاری مردم در این خصوص موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد افزود: سهل انگاری مردم نسبت به اصول ایمنی و امنیتی در زمینه ساز فعالیت مجرمانه است که سهل انگاری مال باختگان و عدم استفاده صحیح و به جا در منازل از علل اصلی این دسته از حوادث است که عدم ایمنی منازل امکان سرقت و زیان مالی را افزایش می دهد.

 

باباکلانی افزود: اطلاع رسانی خصوص رعایت اصول ایمنی یکی از لزومات جامعه است و این نیاز جامعه ناشناخته مانده است که رسانه ها و سازمان های فرهنگی در این خصوص با پلیس همکاری کنند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: امروزه پلیس در تلاش است تا ضرورت رعایت ایمنی و نقش خود افراد در جلوگیری از آسیب های جانی و مالی مربوط به حوزه ی سرقت ها را با همکاری تمام ارگان ها و رسانه ها و به گونه های متفاوتی به شهروندان گوش زد کند.

 

وی خاطرنشان کرد: توصیه ی پلیس همواره تجهیز اتومبیل ها به وسایل ایمنی است که امنیت کلی جامعه را نیز تامین می کند و وسایل به سرقت رفته معمولا تجهیزات ایمنی مناسبی ندارند.

 

وی یادآورشد: نیرو های پلیس با گشت زنی های محسوس و نامحسوس،برنامه ریزی و اجرای طرح های جدید در پی افزایش امنیت جامعه است که همکاری شهروندان و اطلاع رسانی های به موقع و دقیق آنها به مطلوب شدن سطح امنیتی جامعه کمک بسیاری خواهد کرد.

پایان پیام/128

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع حجاب و عفاف نماز جمعه عفاف و حجاب روزنامه هفته عفاف و حجاب جنوب کرمان ولادت امام رضا ع شورای نگهبان مجرمان پلیس اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • سرقت خودرو با قیچی آرایشی زنانه زیر ۱۰ ثانیه
  • درخواست پلیس از خودروسازها برای مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • تمام خودروهای داخلی باید به ردیاب مجهز شوند
  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودروهای داخلی به یک امکان مهم
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان