Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات مشترک عراق از پیشروی نیروهای امنیتی این کشور در عملیات گسترده خود علیه داعش و ورود به مناطق دور افتاده و متروکه خبر داد.

به گزارش ایسنا، یحیی رسول، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در گفت‌وگو با شبکه سومریه نیوز اعلام کرد: عملیات "اراده پیروزی" با تفتیش صحرای عراق که سه استان صلاح الدین، نینوا و الأنبار را به یکدیکر متصل می‌کند تا زمان تحقق اهدافش و رسیدن به نقطه پایانی یعنی مرزهای سوریه همچنان ادامه می‌یابد و تمامی نیروهای نظامی عراق به منظور تعقیب داعش در این عملیات حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی سه روز گذشته نیروهای امنیتی موفق به تخریب تعداد زیادی تونل و غار و مواضع لجستیک متعلق به تروریست‌ها شدند و تعدادی خودروی ذرهی بمب‌گذاری شده و اسناد نیز کشف و ضبط شد. در این عملیات همچنین شماری از عناصر تروریستی کشته و زندانی شدند.

این مقام عراقی تصریح کرد: نیروهای عراق همچنین موفق به ورود به مناطقی شدند که از دو سال پیش متروکه شده بود و داعش به دنبال حوادث سال ۲۰۱۴ از این مناطق سوء استفاده می‌کرد. مناطق مذکور مرکز مهمی برای آموزش و برنامه‌ریزی تروریست‌ها شده بود و بسیاری از عملیات‌های تروریستی در شهرهای مختلف عراق از همین مناطق آغاز شد و به دنبال آن شهرها یکی پس از دیگری به دست داعش افتاد.

یحی رسول ادامه داد: هدف از این عملیات پاکسازی و ارسال یک پیام رسانه‌ای دقیق و شفاف برای داعش است که عراقی‌ها تعقیب کردن تروریست ها را ادامه می‌دهند و تا بدین لحظه نیروهای ما در جریان عملیات اراده پیروزی بیش از نیمی از منطقه صحراء را پاکسازی کرده‌اند.

وی افزود: هماهنگی بسیار خوبی میان ارتش و حشد شعبی وجود دارد و این عملیات تا زمانی که غده‌های سرطانی داعش از بین نروند، ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عراق عملیات اراده پیروزی داعش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی

مقاومت اسلامی عراق سه‌شنبه شب از حمله پهپادی به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایرنا از المیادین، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که بر اساس ادامه رویکرد ما در مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی، کمک به ساکنان غزه و در پاسخ به کشتار صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان فلسطینی، مجاهدان ما با پهپاد پایگاه یک هدف مهم را در ایلات هدف قرار دادند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که صدای انفجارهای مهیب در بندر ایلات به گوش رسیده و سامانه پدافندی این رژیم فعال شده است.

گروه مقاومت اسلامی عراق در عملیات‌های گذشته به سرزمین‌های اشغالی، هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

این گروه پس از انجام عملیات‌های خود در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر حمایتش از مردم غزه و تشدید حملات علیه اشغالگران در ماه مبارک رمضان تأکید کرده بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی مقاومت عراق به جنوب فلسطین اشغالی
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی عراق علیه رژیم صهیونیستی
  • اعتراف جاسوس ها درباره اطلاعاتی که به «گروه ۴۰۰» داده‌اند | افشای جزئیات شکست جاسوسی آمریکا و انگلیس
  • جزئیات خنثی‌سازی عملیات جاسوسی آمریکا و اسرائیل در یمن
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • اقدام نیروهای امنیتی یمنی علیه عملیات اطلاعاتی آمریکایی-صهیونیستی
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • مقاومت اسلامی عراق بندر حیفا در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد