Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@02:35:25 GMT

۹ نفر گرفتار در رودخانه سد لتیان سالم هستند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۷۳۲

مدیرعامل آب منطقه‌ای تهران با اعلام خبر سالم بودن هر 9 نفری که در رودخانه سد لتیان گرفتار شده بودند، گفت: این افراد در جزیره‌ای وسط آب مستقر هستند و آتش نشانی و هلال احمر در حال امداد رسانی به آنها هستند.

حسن رضوی مدیرعامل آب منطقه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا، اظهار داشت: صبح امروز 60 متر مکعب آب سد به مدت دو ساعت جهت رسوب‌زدایی رهاسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: 9 نفری که در حال حاضر در رودخانه گرفتار شده‌اند در حال قایقرانی بودند که قایق بادی آنها سوراخ شده و امکان خروج از رودخانه را نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: این افراد قبل از رهاسازی آب در رودخانه حضور داشتند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای خاطرنشان کرد: خوشبختانه این افراد که در جزیره‌ای در وسط آب حضور دارند، همگی سالم هستند و آتش نشانی، هلال احمر و مامورین آب منطقه‌ای در حال امدادرسانی به آنها هستند./ایلنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات خانواده ۱۱ نفره گرفتار در کوه «اکوز داغی» شهرستان هریس
  • هلال احمر، ناجی ۸ نوجوان گرفتار در سیلاب
  • هشت جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • ۸جوان گرفتار در رودخانه فصلی قاین نجات یافتند
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند