Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:08:32 GMT

آغاز «این یک اعتراف است» با حضور جمشید هاشم‌پور

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۷۸۲۴

آغاز «این یک اعتراف است» با حضور جمشید هاشم‌پور

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش این یک اعتراف است تازه ترین اثر شادی اسدپور در مقام نویسنده، طراح و کارگردان است که با تهیه کنندگی آرش رزمجو و بازی فرزین محدث اجرا خواهد شد. این نمایش اجتماعی- روانشناسانه تهیه و تولید موسسه هنری آرتا است و افتتاحیه آن با حضور جمشید هاشم پور و تجلیل از سال ها فعالیت هنری وی همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نمایش ۶۰ دقیقه ای از ۲۳ تیرماه ساعت ۱۹:۳۰ در سالن شماره ۱ عمارت نوفل لوشاتو به صحنه خواهد رفت.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: این نمایش نیست، یک اعتراف است. اعترافی که از میان یک کابوس وحشتناک و شاید هم یک احضار روح دراماتیک بیرون می آید. زندگی مردی چهل ساله با ترس ها، تنهایی و جهان هراس انگیز پیرامونش...

امید اکبری طراح صحنه، مقدی شامیریان طراح لباس، عرفان فرشی زاده آهنگساز و طراح صدا، سینا افشار طراح گرافیک، فرشاد نصیری طراح نور،
ثمین سالک طراح گریم، مهدی ناظمی دستیار اول و برنامه ریز، سارا صادقی و لیلا افتخاری دستیاران دوم کارگردان، مائده بیگلری منشی صحنه، محمد لطفی و محمد نجفی مدیران صحنه، امیررضا ابراهیم مدیر تشریفات، ابوالفضل نریمانی، عرفان بختیاری عکاس، شیدا بختیاری و نازنین حسینی، امور تبلیغات و مارکتینگ، مریم ناظران روابط عمومی، حمید رضا طاهر و محمد صادق زرجویان ساخت تیزر نمایش و عرفان بختیاری ساخت تیزرهای تمرین و مهمان را بر عهده دارند.

فروش بلیت های این نمایش از طریق گیشه به صورت حضوری و از طریق سایت تیوال با درج تخفیف ٢٠ درصدی برای روزهای دوشنبه ۲۴ تیر، سه شنبه ۲۵ تیر، چهارشنبه ٢۶ تیر و تخفیف دانشجویی ٢٠ درصدی انجام می شود.

کد خبر 4666218 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: فرزین محدث نوفل لوشاتو جمشید هاشم پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۷۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • مستند «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم «هنر و تجربه» شد
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»