Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@20:30:06 GMT

دو پروژه تولیدی و خدماتی در ورامین افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۹۸۲۷۳

دو پروژه تولیدی و خدماتی در ورامین افتتاح شد



معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان ورامین روز یکشنبه در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: کارخانه تولیدی پارچه ورامین در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۴۳ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی احداث شده و توان تولید سالانه ۲ هزار تن پارچه را دارد.
نرگس شرکت توسلی افزود: با افتتاح فاز نخست این کارخانه، برای ۱۲ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: پروژه بلوار اصلی شهرک صنعتی سالاریه و بهسازی معابر شهرک صنعتی سالاریه با حجم بیش از ۵۰ هزار تن آسفالت کاری و بیش از ۱۷۰ متر جدول کشی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت شهرک های صنعتی اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفته است.
کلنگ احداث دو کارخانه به زمین زده شد
معاون فرماندار ورامین همچنین از آغاز عملیات احداث دو کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی سالاریه خبر داد.


وی گفت: کارخانه تولید ظروف یک بار مصرف، در زمینی به مساحت یک هزار و ۱۸۹ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد ریال احداث می شود که با بهره برداری از آن برای ۱۲ نفر شغل ایجاد می شود.
شرکت توسلی گفت: این کارخانه سالانه ۴۰۰ تن ظروف یکبار مصرف تولید می کند.


وی افزود: همچنین کارخانه تولید پارچه، در زمینی به مساحت یک هزار و ۸۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیار ریال احداث می شود و برای ۱۲ نفر شغل ایجاد می کند.
معاون فرماندار ورامین اظهار داشت: این کارخانه ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ تن پارچه گردباف را دارد.
ورامین در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
تهرام/۷۲۵۴/‌/‌۱۳۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پروژه های در حال ساخت رونق تولید افتتاح طرح ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی پیش از ظهر دوشنبه در همایش کارگری در کارخانه روغن کشی ورامین طی سخنانی اظهار کرد: خوشبختانه کارخانه روغن کشی ورامین دارای قدمت کهن است و روغن ورامین امروز نه تنها در ایران بلکه در سطح جهانی مطرح است.

وی افزود: قشر کارگر در دین اسلام قشر ارزشمندی است به طوری که نبی مکرم اسلام (ص) دستان کارگر را می‌بوسید.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به جنگ اقتصادی کنونی ادامه داد: امروز هر کارخانه در کشور یک سنگر مهم است و باید به کارگران و تولیدکنندگان برای پیروزی در این جنگ اقتصادی توجه کنیم.

امام جمعه موقت ورامین اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تمام وابستگی کشور به حوزه نفت بود اما امروز بسیاری از تولیدات و محصولات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران صادر می‌شود که مایه مباهات است.

محمودی تاکید کرد: امروز برخی محصولات ورامین نظیر روغن این شهرستان به برخی کشورهای دنیا نظیر سوریه و ونزوئلا صادر می‌شود و باید ظرفیت‌های بالقوه دیار ۱۵ خرداد با همت تولیدکنندگان و کارگران و حمایت مسئولان بالفعل شود.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با اشاره به تحولات منطقه گفت: ایران در گذشته به وضعی دچار شده بود که سیم خاردار را هم وارد می‌کرد اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی، قدرت و اقتدار ایران اسلامی به جایی رسید که جمهوری اسلامی، قلب رژیم صهیونیستی را نشانه گرفت و موجب عزت آزادیخواهان جهان شد.

کد خبر 6091930

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • پروژه احداث کمربندی شهرک فجر به شهرک کارمندان مهاباد آغاز شد
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه در استان اردبیل
  • واگذاری ۷۵۰ هکتار زمین برای احداث گلخانه
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان خراسان‌رضوی
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • ۲ مدرسه خیر ساز در جوادآباد ورامین افتتاح می‌شود
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال