Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: بر اساس نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «نیوکاسل» از روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه به سرگروهی باغ کتاب آغاز و اکران فیلم «سامورایی در برلین» در زیرگروه ادامه خواهد داشت. تاریخ انتشار: 15:00 - 23 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۱۳۹

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، درباره جلسه شورای صنفی نمایش که در تاریخ یکشنبه ۲۳ تیر ماه برگزار شد گفت: بر اساس نتیجه جلسه امروز شورای صنفی نمایش اکران فیلم سینمایی «نیوکاسل» از روز چهارشنبه ۲۶ تیر ماه به سرگروهی باغ کتاب آغاز و اکران فیلم «سامورایی در برلین» در زیرگروه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در همین راستا ادامه داد: همچنین قرارداد فیلم «مردی بدون سایه» به سرگروهی سینما فرهنگ بعد از پایان فیلم «تپلی و من» ثبت شد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره اتفاقات و حاشیه‌های پردیس باغ کتاب خاطرنشان کرد: درباره اتفاقات پردیس باغ کتاب رعایت قانون و احترام به مخاطبین سینما خواسته شورای صنفی است و لزوماً باید حفظ شود، در صورت بروز هرگونه مسائل امنیتی ذینفعان آن مجموعه باید پاسخگو باشند، بستن درب مجموعه و خاموش کردن برق به ما گزارش شده که قرار شد از آنجایی که عملکرد سینماها در چارچوب قوانین و مقررات ارشاد است، مستندات مکتوب به معاونت سینمایی ارائه شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا فرجی شورای صنفی نمایش اخبار سینما سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۹۹۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد

محسن رضایی در حاشیه کمیسیون تخصصی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب همچون ایثار، برادری، وحدت و فداکاری عامل پیروزی بر رژیم طاغوت بودند، گفت: برادری و وحدت رمز موفقیت و پیروزی ما در سخت‌ترین دوران تاریخ کشورمان بوده‌اند.

وی با یادآوری اینکه «روح برادری در دفاع مقدس، قوای رزمندگان را چند برابر و معجزه می‌کرد»، یادآور شد: کمرنگ شدن این ارزش‌ها در سال‌های اخیر، به ضرر انسجام ملت و همچنین مانع رشد و پیشرفت است.

دبیر شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با تأکید بر اینکه دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه‌اند و باید با هوشیاری و بصیرت در مقابل این توطئه‌ها بایستیم، گفت: جبهه انقلاب باید اختلافات جزئی و سلایق شخصی را کنار گذاشته و با همدلی و حول منافع ملی در جهت ساختن ایرانی قوی و آباد قدم بردارد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • اکران تگزاس ۳ از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور
  • «تگزاس ۳» به سینما می‌آید
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • دولت رئیسی می‌خواهد کارگران را از مشارکت در تعیین دستمزدشان کنار بگذارد
  • ادی هاو به رکورد ۱۰۰ بازی به عنوان سرمربی نیوکاسل در لیگ برتر رسید
  • پارسا پیروزفر، مهران مدیری و الناز شاکردوست رکوردداران روز اول اکران
  • احساس گناه ساندرو تونالی؛ کاهش داوطلبانه دستمزد هافبک نیوکاسل
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد